Word 6.0 probleem met auto correctie

Status
Niet open voor verdere reacties.

lillian5

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 dec 2004
Beste leden,

Het :confused: probleem is als volgt:
Ik gebruik windows xp en heb ook word 6.0 erop staan. Echter toen ik een wat langer bestand wilde maken ( ongeveer 30 pagina's ) begon, Word raar te doen.

Ik kreeg de melding, dat ik auto correctie moest installeren, maar ik heb Word er al op zitten.

Iedere minuut vroeg de pc dit weer opnieuw aan mij, waar ik dus echt knetter van werd:rolleyes: Ik zat nl, middenin een vertaling en ja, het houdt heel erg op.

Er werd melding gedaan, dat mijn Word niet goed geinstalleerd zou zijn, en dat ik een cdrom nodig zou hebben omdat pentium 2000 niet correct zou zijn geinstalleerd en zo.. een fatale fout of zoiets...
nou als iemand weet waar dit over gaat krijgt hij of zij toch wel een bijzondere groet van mij hahaha:)

Sorry, Word 6.0?

Word 95 (7.0) - 97 - 2000 - XP - 2002 - 2003 ok..

Maar Word 6.0?

Ik had het net gevonden ja, was even gaan zoeken.

Klassiek dus..

Heb je niet een iets nieuwere versie van Word ter beschikking?
Op welk besturingssysteem draait deze Word?

Word 6.0 op Windows XP...

Ik vermoed dat daar al iets niet helemaal lekker loopt.. Mijn Office 97 had al wat kuren maar dat ging nog.

De beste tip is denk ik toch een wat nieuwere versie te nemen. Desnoods download je een 30 dagen trial van de MS-site.

Per mail

Dit is het bericht:

Jee, ik wist niet dat dit zoveel commotie zou geven, maar thks voor het snelle reageren van jullie..

ik zal je zeggen dat ik alleen maar kan melden dat het office premium 2000 is.. van XP Ja, dat ik een leek ben, daar kan ik niets aan doen, daarom komik ook om jullie hulp vragen toch? hahahha groetjes van Lillian

Hahaha, is niet erg hoor :).

Office Premium 2000? (2000 Premium?) Die heeft toch helemaal geen Word 6.0 volgens mij..

Of ben ik nou gek?

Verder wil ik je vragen om mij niet te mailen maar op het forum door op het knopje "reageer op bericht" te klikken :)

Sorry, Golden Retriever liefhebber, ...
ik houd ook van deze honden, zaterdag krijg ik een pup by the way..

ps... eh, goed idee, om word te downloaden van de site.. alvast :rolleyes: :) heel hartelijk bedankt voor jouw snelle reactie en van de andere leden, daar ben ik heel blij mee...

groetjes lillian

Hai Lillian, :D

Je kunt ook autocorrect in zijn geheel uitschakelen als deze problemen geeft. Ga naar Tools/Autocorrect en vink alle opties uit en Ok...

Deze worden normaal alleen geïnstalleerd bij een volledige installatie van Word.

Maar ben het met de voorgangers eens dat deze antieke versie in de kast mag omdat de meeste besturingssytemen hier wel niet (goed) mee overweg zullen kunnen.

Veel succes met je nog te downloaden versie van een nieuwe Word...(Wat zal dat er anders uit zien voor jou)

See Yah! :thumb:

Ga voor openoffice zou ik zo zeggen. Die kan meer dan die antieke word en is daarinboven nog gratis en werkt normaal perfect onder xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan