Word als editor koppelen aan Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cor1957

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 sep 2010
Goedemorgen allemaal,

Mijn vraag is de volgende:

Ik maak gebruik van Outlook 2003 Ik wil een handtekening maken onder al mijn mijn emailberichten.
Ik heb daar Word als editor voor nodig, maar krijg telkens een foutmelding.
Ik neem de volgende stappen:

In Outlook: Extra, Opties, E-mailindeling, Handtekening, Nieuwe handtekening maken, Geavanceerd,
Zo start u een editor die geen deel uitmaakt van Microsoft Office Outlook. Wilt u doorgaan?
Ja
En daarna krijg ik de volgende foutmelding: "Kan geen editor vinden voor H (.) bestanden"

Blijkbaar is Word niet gekoppeld als editor aan Outlook. Wie kan mij hierbij helpen?

Groet Cor

Word koppelen

1. Extra -> opties->email indeling.
2. Berichtindeling is nu op HTML.
3. Vervang HTML in RTF
Succes

Hoera, zat met zelfde probleem

Word opent zich nu ik rtf heb geselecteerd.

Maar nu krijg ik de handtekening nog steeds niet goed.

Als ik een afbeelding in bmp of jpg formaat invoeg en het handtekening bestand opsla, dan staat de afbeelding er nooit bij.

Kan het volgende ook te maken hebben met dit probleem:
als ik uit een mailbericht een afbeelding kopieer naar word, dan krijg ik een blanco kader.

Als ik een afbeelding met een hyperlink invoeg dan is het nog erger, dan blokkeert outlook deze afbeelding wanneer ik een nieuw bericht aanmaak.

Maar ik heb een flauw vermoeden dat dit k***e-besturingssysteem van een vista er weer voor iets zal tussen zitten. Ik wordt onnozel van dit systeem. Heb ik al uren mee verspild... Ik ben geen baas meer over mijn PC en het is ZEER gebruiksonvriendelijk! :evil:

Deze vraag heeft niks met de oorspronkelijke vraag te maken, die bovendien van iemand anders is, en is Opgelost... Da's eigenlijk niet zo netjes. Kortom: maak zelf een nieuwe vraag aan, met een ter zake doende omschrijving!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan