word doc kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Hoi,

Ik had een word-doc, toen ik het wilde opslaan (had ik al vaker met dit doc gedaan), liep mijn PC vast, blauw scherm, ge-reset. Nu is dat gehele word-doc verdwenen als sneeuw voor de zon. De map is er nog wel, ik kan hem ook gewoon openen, maar de inhoud is foetsie!
Is er een mogelijkheid dat het nog ergens verstopt staat op de harde schijf of is ie ècht wèg???????
Ik heb W98.

Je zou kunnen proberen naar Extra, Opties, Bestandslocaties te gaan en bij AutoHerstel-bestanden te kijken.

Guus.

Kan best zijn dat er ergens een temp file van is, voer een zoekactie uit op je hd waar windows en word op staan en zoek IN bestanden naar een woord dat in jouw document voor kwam (wel een redelijk uitzondelijk woord anders krijkg je 10000 results)

Heel misschien staat hier ook nog wat:

C:\Documents and Settings\Usernaam\Application Data\Microsoft\Word

of hier

C:\Documents and Settings\Usernaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Word

(voor deze folders dien je wel eerst "show hidden files and folders" (verborgen bestanden en mappen weergeven) aan te zetten.

Dit is een oplossing welke mogelijk werkt in windows 2000/XP en helaas niet in Windows 98

De zoekoptie werkt wel in 98, dus gewoon een search doen !

Laatst bewerkt:
Geplaatst door GForze
Heel misschien staat hier ook nog wat:

C:\Documents and Settings\Usernaam\Application Data\Microsoft\Word

of hier

C:\Documents and Settings\Usernaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Word

(voor deze folders dien je wel eerst "show hidden files and folders" (verborgen bestanden en mappen weergeven) aan te zetten.
Het gaat over Windows 98. Dat kent geen Documents and Settings.

Guus.

Oke :thumb: :thumb: Ik was nog niet helemaal wakker, daar had ik overheen gelezen. Sorry !:D

Wel wat word-doc gevonden met de zoekfunctie, maar niet de goeie. Iemand anders nog een idee?????

Geplaatst door Thea41
Wel wat word-doc gevonden met de zoekfunctie, maar niet de goeie. Iemand anders nog een idee?????
Als je met de zoekfunctie op *.doc hebt gezocht en niks gevonden hebt en ook in C:\WINDOWS\Application Data\Microsoft\Word geen AutoHerstelbestand hebt aangetroffen, vrees ik het ergste.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan