word document hoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry8

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
Hallo allemaal,ik heb een document in jpeg-afbeelding hoe krijg ik dat veranderd in een word document als ik het wil afdrukken dan heb ik hele grote letters wie kan mij helpen.

Met vriendelijke groet,

Harry8:mad::mad:

Ik denk niet dat dit mogelijk is (op dit moment). Ik kon in ieder geval niks vinden.

Je zou de afbeelding kunnen printen, vervolgens scannen met OCR software zoals ABBYY bv. Vervolgens heb je een Word document wat je zou kunnen aanpassen aan jou wensen. Voor ABBYY zijn ook gratis alternatieven te vinden.

Hallo allemaal,ik heb een document in jpeg-afbeelding hoe krijg ik dat veranderd in een word document als ik het wil afdrukken dan heb ik hele grote letters wie kan mij helpen.

Met vriendelijke groet,

Harry8:mad::mad:

Je kunt de afbeelding invoegen in een Word-document en vervolgens het afbeeldingsformaat aanpassen.

Hallo Thieu, als ik het goed begrijp dan moet ik de jpeg -afbeelding naar een word document slepen maar dan kun je iets met eenvoudige woorden uitleggen wat ik dan moet doen??

Groetjes Harry48:o:o

Het is zover ik weet niet zomaar mogelijk teksten uit een plaatje te halen. Iig niet zonder heel veel moeite. Wat Teugem bedoelt is dat je in word de grootte van het plaatje kan aanpassen, waardoor de "letters" (eigenlijk het plaatje dus) groter/kleiner worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan