Hoi
Mijn vrouw is met een zeer belangrijk word document bezig en heb een probleem met het opslaan van het document. Ik heb blijkbaar (opeens) geen beheerrechten om het document op te slaan.
Ook geeft de PC constant de melding dat er ook geen reservekopie gemaakt wordt.
Ik kan het document ook niet rechtstreeks vanuit word mailen naar een andere PC.
Ook andere worddocumenten kan ik niet opslaan. Bij excel werkt het wel gewoon.
Wij zijn eigenaar van de PC, dus we snappen niet helemaal wat er fout gaat. Tot op heden konden we normaal alles in word opslaan.
Wie heeft een oplossing zonder dat we de PC hoeven uit te schakelen, want dan zijn we het document kwijt......
Groetjes
Luc
Mijn vrouw is met een zeer belangrijk word document bezig en heb een probleem met het opslaan van het document. Ik heb blijkbaar (opeens) geen beheerrechten om het document op te slaan.
Ook geeft de PC constant de melding dat er ook geen reservekopie gemaakt wordt.
Ik kan het document ook niet rechtstreeks vanuit word mailen naar een andere PC.
Ook andere worddocumenten kan ik niet opslaan. Bij excel werkt het wel gewoon.
Wij zijn eigenaar van de PC, dus we snappen niet helemaal wat er fout gaat. Tot op heden konden we normaal alles in word opslaan.
Wie heeft een oplossing zonder dat we de PC hoeven uit te schakelen, want dan zijn we het document kwijt......
Groetjes
Luc
