Word document kan niet opgeslagen worden ivm ontbreken beheerrechten

• Onderwerp starter Onderwerp starter lucf
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lucf

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2009
Hoi

Mijn vrouw is met een zeer belangrijk word document bezig en heb een probleem met het opslaan van het document. Ik heb blijkbaar (opeens) geen beheerrechten om het document op te slaan.

Ook geeft de PC constant de melding dat er ook geen reservekopie gemaakt wordt.

Ik kan het document ook niet rechtstreeks vanuit word mailen naar een andere PC.

Ook andere worddocumenten kan ik niet opslaan. Bij excel werkt het wel gewoon.

Wij zijn eigenaar van de PC, dus we snappen niet helemaal wat er fout gaat. Tot op heden konden we normaal alles in word opslaan.

Wie heeft een oplossing zonder dat we de PC hoeven uit te schakelen, want dan zijn we het document kwijt......

Groetjes
Luc:(

Kun je de inhoud van het document kopiëren en plakken in een nieuw document? Kun je deze dan onder een andere naam en op een andere locatie wel opslaan?

Het is een formulier van internet (UWV), dat niet geselecteerd kan worden. Overigens kan ik ook geen andere word documenten opslaan.

En als ik het document wil opslaan op een USB stick dan geeft de pc aan dat er te weinig schijfruimte is, terwijl dit zeker niet het geval is.

Laatst bewerkt:
Probeer hem eens op te slaan op het bureaublad of op een USB stick? Je moet even rechten toekennen, maar als je niet weet hoe dat moet kan dat een moeilijk klusje zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan