Word document linken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darkness 88

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
Hey mijn probleem is dat ik geen worddocument kan linken op mijn site... ik doe het via een gratis systeem com2me... Ik kan kiezen wat voor een bestand ik moet invoegen maar ik kan alleen kiezen tussen URL, interne link in pagina of e-mail... maar ik moet een word document erin zetten.. als je betaald voor een site dan kan dat wel is dat het??? Ik kan niet naar hun een e-mail sturen want ik weet niet precies hun e-mailadres.. hun hebben een helpdesk maar daar wordt ik niet wijzer uit,, kan iemand mij helpen???:(

Je kan met een URL perfect linken naar een doc-bestand, maar zo'n gratis hosting geeft je niet de kans om het doc-bestand zelf ook op de site op te slaan. Dus zolang het doc-bestand al ergens online staat, kan het wel dmv een simpele link naar het bestand.

Voor documenten op te slaan kun je gratis bestandshosting gebruiken, maar rechtstreeks linken gaat dan niet.

www.mediafire.com

Je kan er een account aanmaken, je bestanden op internet zetten. Je krijgt van hen dan een "download link", en die leidt naar een pagina waar je vervolgens nog eens op download moet klikken.

Het is logisch dat gratis bestandshosting geen directe link toestaat, anders zien de mensen nooit iets van de reclame op hun site. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan