word en aanwijzer

Status
Niet open voor verdere reacties.

baqua49

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
ben de aanwijzer kwijt bij het maken van een tekst in word 2000.Heb een logitech optisch muis maar kan de juiste instelling niet vinden om de aanwijzer terug te krijgen.
bij outlook heb ik hetzelfde probleem
wie kan mij helpen.?
besturingssysteem is win xp

De aanwijzer kwijt :confused: ?

[onwaarschijnlijke oplossing]
Bij het maken van tekst veranderd je cursor wel in een I achtige vorm?
[/onwaarschijnlijke oplossing]

Wees eens iets duidelijker:
- Reageert je muis nog wel als je beweegt? (lampje branden)
- Kun je na het afslutien wel je muis weer gebruiken

Kijk eens bij configuratiescherm, muis, tabblad "opties voor de aanwijzer" of je een vinkje hebt staan bij "aanwijzer verbergen tijdens het typen"

Anders de andere opties daar even nakijken.

reeds gekeken

Heb reeds bij muisinstellingen gekeken via configuratiescherm maar kan hier niet vinden wat je aangeeft (aanwijzer verbergen tijdens het typen)omdat via de logitech cdrom eigen software geinstalleerd is.
Het moet echter wel zoiets zijn
Zo gauw het pijltje op het document komt is deze niet meer zichtbaar,de cursor staat echter wel bovenaan de pagina en ik kan gewoon werken.
het pijltje is weer zichtbaar zo gauw ik een rolmenu wil gebruiken.

Het pijltje doet het weer als je bovenaan iets wilt gebruiken? Volgens mij is dit ook zoals het hoort. Ik vind er eigenlijk niets vreemds aan.

Ook raar dat je die optie niet hebt, is volgens mij gewoon een xp optie (bij de pro in ieder geval)

gelukt

Bedankt voor je reactie Tanja,
Ik heb de software die hoort bij de logitechmuis gedeinstalleerd en hierna kon ik je advies opvolgen.
Ik had er niet bijverteld dat de cursor ook niet in beeld was .

Bert

Mooi zo. Dus je kunt weer werken zoals je gewend bent :thumb: Die muissoftware zal wel dwarsgelegen hebben. Slim opgelost ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan