Word en Excel openen niet meer na update 14-05-2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annemar

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2014
Beste mensen,

Na een rits Microsoft updates van 14-05-2014 kan ik geen Word of Excel documenten meer openen vanuit de Windows verkenner. Ik heb dit een keer eerder gehad en toen heb ik update KB2836943 d.d. 13-09-2013 verwijderd, waarna de boel weer werkte. Aan welke update ligt het deze keer?

Security Update for Microsoft .NET Framework 4.5.1 (KB2931368)
Security Update for Microsoft Windows (KB2953522)
Update for Microsoft Windows (KB2952664)
Security Update for Microsoft Windows (KB2931356)
Security Update for Microsoft Windows (KB2926765)
Security Update for Microsoft Windows (KB2871997)

Ik heb Microsoft Office Starter 2010 - English (en Microsoft Office Click-to-run 2010).

Bedankt alvast!

Met vriendelijke groet,

Annemar

Ik heb hetzelfde probleem.
Heb jij ook dat je WORD en EXCEL niet als standaardprogramma kunt selecteren? En dat je aan beide programma's geen bestandstypes kunt koppelen?

Ik heb overigens Microsoft Office 2013...

Dag Olavf,

Ik kon bestanden nog wel openen wanneer ik eerst het programma opende, maar ik kon geen documenten openen vanuit de verkenner, of bijvoorbeeld een bijlage uit een mail.

Uit frustratie heb ik de betaalde versie van Microsoft Office 2013 aangeschaft en momenteel werken word en excel naar behoren.

Groet, Annemarie

Dankjewel Annemarie,

Alles klinkt bekend wat je schrijft, alleen heb ik de betaalde 2013 versie al (en daarmee dus geen oplossing).

Ik zoek verder naar een oplossing.

Ojee, dat belooft dan niet veel goeds voor mijn betaalde versie... Indien ik weer tegen hetzelfde probleem oploop en wel een oplossing kan aandragen, dan zal ik dat doen.

Je moet sowieso een bestandsextensie kunnen koppelen aan een applicatie, als je met de <Shift> toets ingedrukt rechtsklikt op het bestandstype, en dan het programma erbij zoekt. Of had je dat al geprobeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan