LosChillos
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 sep 2006
- Berichten
- 23
Dag Forumleden,
Ik weet niet of deze vraag nu in Excel of Word hoort, maar ik neem aan dat dit de juiste plek is.
Ik gebruik Office 2007 en heb in Excel een adressenbestand gemaakt.
Ik heb een brief opgesteld met hulp van de verzendlijsten-tool.
Deze brief is voor de verschillende records verschillend, wat precies is zoals hij hoort.
Mijn doel is nu om iedere record naar het unieke emailadres te sturen, mét behoud van de opmaak van de brief.
Waneer ik dit probeer bij voltooien en samenvoegen en emailberichten verzenden, dan kan ik de brief als bijlage toevoegen, maar ik kan de email zelf niet typen. Hij stuurt dan dus een blanco email (waar ik eigenlijk een begeleiden schrijven (wat weer voor iedereen hetzelfde mag zijn) wil toevoegen.)
Weet iemand een trucje om dit probleem op te lossen, of wordt dit een kansloze missie???
Alvast bedankt voor de hulp
Ik weet niet of deze vraag nu in Excel of Word hoort, maar ik neem aan dat dit de juiste plek is.
Ik gebruik Office 2007 en heb in Excel een adressenbestand gemaakt.
Ik heb een brief opgesteld met hulp van de verzendlijsten-tool.
Deze brief is voor de verschillende records verschillend, wat precies is zoals hij hoort.
Mijn doel is nu om iedere record naar het unieke emailadres te sturen, mét behoud van de opmaak van de brief.
Waneer ik dit probeer bij voltooien en samenvoegen en emailberichten verzenden, dan kan ik de brief als bijlage toevoegen, maar ik kan de email zelf niet typen. Hij stuurt dan dus een blanco email (waar ik eigenlijk een begeleiden schrijven (wat weer voor iedereen hetzelfde mag zijn) wil toevoegen.)
Weet iemand een trucje om dit probleem op te lossen, of wordt dit een kansloze missie???
Alvast bedankt voor de hulp