Word-Excel adressenlijst koppeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

LosChillos

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2006
Berichten
23
Dag Forumleden,

Ik weet niet of deze vraag nu in Excel of Word hoort, maar ik neem aan dat dit de juiste plek is.
Ik gebruik Office 2007 en heb in Excel een adressenbestand gemaakt.

Ik heb een brief opgesteld met hulp van de verzendlijsten-tool.
Deze brief is voor de verschillende records verschillend, wat precies is zoals hij hoort.

Mijn doel is nu om iedere record naar het unieke emailadres te sturen, mét behoud van de opmaak van de brief.

Waneer ik dit probeer bij voltooien en samenvoegen en emailberichten verzenden, dan kan ik de brief als bijlage toevoegen, maar ik kan de email zelf niet typen. Hij stuurt dan dus een blanco email (waar ik eigenlijk een begeleiden schrijven (wat weer voor iedereen hetzelfde mag zijn) wil toevoegen.)

Weet iemand een trucje om dit probleem op te lossen, of wordt dit een kansloze missie???

Alvast bedankt voor de hulp
 
Hoi,

Zou je aan willen geven wat voor verzendlijsten-tool je gebruikt? Misschien wordt dan je probleem wat duidelijker.

Gr. Maarten
 
Natuurlijk,


Ik heb de wizard gebruikt en het geprobeerd als email en als brief.
Bij de email kan ik geen begeleiden schrijven toepassen en bij de brief verlies ik de opmaak uit het office bestand (kop- en voettekst.)
 
In een e-mail kan je sowieso geen actieve berekeningen van de Excel-sheet kopiëren, hij zal alleen de waarden kopiëren. Als je dat voor lief zou nemen zou je de waardes zelf uit moeten rekenen.

Ik wil er best nog even naar kijken; wil je het bestand in je post zetten?
 
Ik dacht al dat het vrij moeilijk zou worden.
Ik ben inmiddels weer wat wijzer, en los het nu maar ff wat omslachtiger op. Er zit helaas wat tijdsdruk op namelijk.
Dank jullie wel voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan