word/exel97 wordt 0ffice 2000. Kan dat zomaar?

• Onderwerp starter Onderwerp starter dump
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Hallo allemaal.
Na een crash, voor het eerst sind 51/2 jaar, opnieuw een andere schijf geinstalleerd. Een hele klus en waar haal je dan alles weer van daan. Backuppen van de documenten doe ik altijd dus dat gaf geen zorg. Nu alles werkt moest word en de rest erop maar waar vind ik dat nu op de cdroms. Alles was officieel en betaald maar ik weet niet meer waar die cd ligt?. En dus maar even naar de buurman en zijn word/exel erop gezet. Was toch hetzelfde. Mooi niet dus bleek later. Office 2000 staat er nu op. Wel leuk maar wat nu.
Ik heb hier een hele rits bestanden die uit spanje zijn opgestuurd door mijn studerende dochter zodat als zij thuiskomt ik alles zeker heb gesteld voor haar. Als ik een bestandje open gebeurt dat in office 2000 maar zij gebruikt daar (en ik gebruikte hier) word97. Gaat dat problemen geven? Hier gaat zij als zij thuiskomt plaatjes invoegen. Kan dat dan gewoon. Of moet ik eerst alles copieren en plakken en er dan " ECHTE" office 2000 bestanden van maken. Ze vermoord me als dit fout gaat. 3 maanden stage in spanje doe je niet overnieuw. En als allerlaatste het is allemaal ook nog is spaanse tekst.
Ideetje?
Doei, Dump. Windows 98
P.s. Een exel bestandje van mij werd na iets nieuws ingevult te hebben niet zomaar geaccepteerd. Ik moest het " opslaan als" Kan dit dan zomaar?

je kunt de '97 bestanden openen in '2000.
maar goed weet niet hoe 't zit met opslaan, aangezien ik geen '97 bestanden heb.

(maar goed zou zoiezo toch maar een paar kopie's maken van de documentn, dan weet je zeker dat de bestanden intact blijven)

JKoelman, je kunt toch met een hogere software versie opslaan als wordt97. Dit alles om het een en ander uit te proberen ?

Laatst bewerkt:
P.s. Een exel bestandje van mij werd na iets nieuws ingevult te hebben niet zomaar geaccepteerd. Ik moest het " opslaan als" Kan dit dan zomaar?
Ik heb dit ook wel eens gehad, na een backup terugzetten. Het kan soms zijn dat de bestanden op alleen lezen staan, en dus moet je als je iets hebt veranderd het bestand onder een andere naam opslaan (is logisch). Alleen-lezen kun je eraf halen door rechts te klikken op het bestand en dan vinkje bij alleen-lezen weghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan