Word foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aukesss

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2001
Hoi,

Telkens als ik Word opstart met een document sluit ie vanzelf weer af na een paar tellen. Ik krijg de volgende melding...

PS: Hetzelfde kreeg ik ook al met Photodraw, dat heb ik er maar afgehaald.....volgens mij is dit begonnen nadat ik nieuwe updates heb geinstald, allemaal vage probleempjes erbij. Ik kan systeemherstel ook niet meer doen, alleen nog maar van 2 dagen geleden, terwijl ik een paar maanden terug kan moeten gaan....

Pc´s je blijft er mee bezig :S

Bijlagen

• fout word.jpg
    fout word.jpg
    55 KB · Weergaven: 46
Als ik die melding zo lees is er iets fout gegaan met het on-line registreren.

Je hebt toevallig niet een illigale versie??

De groeten,
Mark

Ik heb een cd-rom die bij de pc zelf zat, daarnaast heb ik nog een versie van school. Registreren heb ik niks van gemerkt. Het is altijd goed gegaan, tot nu??

Jij schrijft dat je updates hebt geinstalleerd. Weet jij 101% zeker dat de updates van dezelfde taal waren als de geinstalleerde bestanden, m.a.w. je hebt een Nederlandstalige Wordversie op de hdd en je hebt niet per ongeluk met Engelstalige updates geupdate...??

Ik heb namelijk het vermoeden dat DAAR je probleem zit.

@ pasja: en als dat zo is, wat zou je dan adviseren.

Heb updates gehaald van NL Microsoft site, dus ja....

Ik neem aan dat op de NL site ook Engelstalige updates te vinden zijn...........

In deze computer, software de daar staande updates verwijderen en nogmaals de updates ophalen. (Vanzelfsprekend alleen doen als je niet zeker weet of je Nederlandstalige updates hebt binnengehaald)

Geplaatst door Aukesss
Ik heb een cd-rom die bij de pc zelf zat, daarnaast heb ik nog een versie van school. Registreren heb ik niks van gemerkt. Het is altijd goed gegaan, tot nu??

Welke versie heb je dan?? Want met Office XP moet je zekers te weten on-line registreren (tenzij je een "dure" bedrijven versie hebt).

De groeten,
Mark

even terugkomend op de verschillende versies die je hebt:

als het 2 verschillende zijn kan dat ook een rol spelen. Zat bij de pc een Office CD of een Works CD ?

Die van school, is dat een Office CD of een Works CD ?

Als je zeker weet dat een van de versies een "normale" Office versie is en geen Works, dan kun je ook nog overwegen om Office / Works in zijn geheel te de-installeren en daarna slechts de Office CD gebruiken voor een herinstallatie en daarna weer updaten.

Word versie van de pc is van Works idd. het Office pakket is van school.

Ikzal het er allemaal eens afknallen en herinstallen, kijken wat dat oplevert.

U hoort nog van mij :)

Ga er maar vanuit dat je het probleem gevonden hebt.

Works en Word "bijten" elkaar.................

Verwijderen en schoon herinstalleren (Office).

MMM heb Works en Office eraf gehaald, Office weer opnieuw geinstald, maar het probleem is niet over :mad:

Ik hoopte dat het zou lukken, maar ik wist dat er problemen zouden kunnen blijven ontstaan. Lees dit hieronder maar eens. Ik wilde je er vooraf niet mee "belasten":

Verwijderen van Office 2000/97 doet u natuurlijk op de bekende Windows-manier:
Start/Instellingen/Configuratiescherm /Software/Microsoft Office/Verwijderen. Dat blijkt in de praktijk niet voldoende te zijn. Veel verborgen verwijzingen en instellingen uit het Windows Register worden dan niet verwijderd. Bij een nieuwe installatie van Microsoft Office merkt u snel dat een groot aantal opties al zijn bepaald en - erger nog - dat fouten uit het verleden zich herhalen. Daarom is een extra programma nodig dat u van de website van Microsoft kunt halen. Klik verderop in deze tip op de naam van de software die u nodig hebt voor Office 97 of Office 2000, en u komt automatisch op de downloadpagina terecht.
Nabehandeling
Om Office echt van uw pc te verwijderen gebruikt u eerst de eerder genoemde methode, via het Configuratiescherm. Start daarna de pc opnieuw en activeer Eraser2k.exe voor Office 2000, of Eraser97.exe voor Office 97. Deze programma’s ruimen Office beter op.

Opgelost? Helaas zijn ook deze programma’s niet perfect. Nog steeds geldt dat bij zich herhalende fouten (ook na het gebruik van Eraser97 of Eraser2000) een herinstallatie van Windows, met het formatteren van de systeempartitie, de enige gegarandeerde oplossing is.

Bron

Ok bedankt, alleen jammer dat ik dat progje nergens vandaan kan halen....

En daar gaat het uiteindelijk allemaal om ! :D

Ik hoop echt dat "lijkt" te werken uiteindelijk wordt : "het heeft geholpen" :D

Na wat docs getest te hebben kan ik zeggen:
Het heeft geholpen!! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan