word icoon office 97-03 raar weergegeven, niet te koppelen met word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

deniz1982

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2002
Berichten
33
Beste forumgebruikers,

Heb onlangs een gloednieuwe PC aangeschaft, met vista en office 2007. Echter, toen ik mijn oude bestanden (office 2003) over had gezet naar de nieuwe PC, stuitte ik op een probleem.

Word bestanden (office 2003) wilden niet openen in Word 2007. Omdat ik dat document toch gelijk in moest kijken, heb ik het toen via Wordpad geopend.
Na deze handeling, was het ineens wel weer mogelijk om de Word bestanden te openen in Word 2007. Echter, nu worden alle icoontjes van de word 97-2003 documenten op een vreemde manier weergegeven (zie bijlage).

Wanneer ik in het configruatiescherm naar "Standaardprogramma's ga, zie ik het volgende scherm (zie bijlage:
naamlooslz5.jpg
). Je ziet dus dat de .doc bestanden wel als word documenten hierin omschreven worden, maar het icoon is dus heel raar.

Als ik vervolgens druk op "Ander programma", zie je dus dat ik alleen kan kiezen uit Kladblok (zie bijlage:
naamloos3nb1.jpg
). Ik kan het dus niet koppelen aan Word.
Ik denk dat dit de kern van het hele probleem is.

Ook als ik gewoon op een word document (97-2003) ga staan en met de rechter muisknop druk op openen met, zie ik dat het standaard op kladblok staat. Wijzig ik het naar Word en vink ik aan "altijd met dit programma openen". Dan zie ik als ik daarna weer ga kijken toch weer dat het op kladblok staat.

Alstublieft help mij van dit vervelende probleem af!!

Bedankt alvast voor alle medewerking,
Deniz
 
Laatst bewerkt:
In je laatste screenshot zie je dat je op bladeren kunt klikken. Navigeer dan naar de map waar word staat (trouwens ik zie wel meer staan dan alleen kladblok er staat zelfs word bij)
 
In je laatste screenshot zie je dat je op bladeren kunt klikken. Navigeer dan naar de map waar word staat (trouwens ik zie wel meer staan dan alleen kladblok er staat zelfs word bij)



Ja dat klopt. Maar zie je ook dat vinkje dat grijs staat aangegeven. Ik kan het dus niet van kladblok afhalen.

Als ik navigeer naar de doelmap van word, dan selecteert die em wel, maar even later staat die vrolijk weer op kladblok.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan