Word, IE en Deze comp. zeer traag na instal. driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

gpsurfer

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2001
Hallo,
na installatie van mijn nieuwe printer/scanner/fax driver van Brother (MFC-410CN) zijn zowel Word, Deze computer en IE zeer langzaam geworden. In word gebeurt dit met name bij het openen van een document wanneer ik in een andere map wil kijken, bij IE duurt, wanneer ik een domeinnaam invoer in de adresbalk, het zeer lang voordat er een nieuwe pagina verschijnt en daarnaast zie ik onderaan ook geen taakbalk terwijl er wel wat gebeurt van het windowsvlaggetje beweegt wel. Ook Deze computer laat zeer lang het zaklampje zien voordat de mappen verschijnen. Er is dus schijnbaar iets wat de computer uit willen voeren en waar zeer lang op wordt gewacht. Kan iemand mij vertellen welke wijziging bij het installeren van de driver dit heeft veroorzaakt en hoe dit op te lossen? Ik heb een afdoend antwoord op nog geen enkel forum kunnen lezen (behalve dan het de-installeren en daar heb ik eigenlijk niets aan).

Alvast bedankt.

Aangezien niemand reageert ga ik het proberen :)
Misschien is er iets verkeerd gegaan bij het installeren van de driver. Gooi hem er toch nog eens af, reboot PC, en gooi hem er opnieuw op.

Dag,
dit heb ik inmiddels gedaan en dat heeft niet geholpen. Het lijkt wel of de geinstalleerde bestanden op een of andere manier heel veel vergen van het systeem.
:(

Als je nu eens de software niét installeert en de driver wel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan