Word in office 2000

• Onderwerp starter Onderwerp starter cvh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat je vraag over de switch betreft:

je zou natuurlijk ook een snelkoppeling op je buro kunnen plaatsen naar Word. In die snelkoppeling neem je dan simpelweg de switch op. Deze escape kun je gebruiken als die registerfix niet zou werken (wat ik betwijfel)

Laatst bewerkt:
\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\9.0\Word\Data

Ben wel niet blond, maar hoe kan ik het beste het bovenstaande op gaan zoeken?

Snelkoppeling op het bureaublad maken helpt ook niet

Omwille van de zichtbaarheid heb ik alleen de eerste stapjes opengeklikt, maar zoals je in de bijlage kunt zien, begin je bovenaan en vervolgens ga je steeds 'dieper'.
Je begint overigens in 'uitvoeren' en daar typ je

Regedit

dan opent zich de registereditor.

Wat je schrijft over het niet werken met die snelkoppeling moet ik een heel klein beetje in twijfel trekken, want als de truuk op de opdrachtregel werkt, werkt deze óók met een snelkoppeling, mits je schakeloptie goed en op de juiste plek invoert.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    68,2 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
Ik heb Regedit ook uitgevoerd, pc opnieuw opgestart, maar helaas ook dit werkt niet!

Dan ben ik helaas aan het eind van mijn adviezenlatijn gekomen. Enige is wellicht nogmaals Office installeren (nadat de huidige verwijderd is)

Ik heb op een andere pc ook office 2000 staan. Kan ik deze op een Usb stick zetten en dan kopieren?
Zoja, welke programma's moet ik dan kopieren?

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    92,3 KB · Weergaven: 27
Ik heb op een andere pc ook office 2000 staan. Kan ik deze op een Usb stick zetten en dan kopieren?
Zoja, welke programma's moet ik dan kopieren?

Krijg de indruk dat je nogal 'eigenwijs' bent.
Geen screenshot sturen ... allerlei trucs suggereren om iets ánders op te lossen dan wordt geadviseerd .....
Ik krijg de indruk dat je dat MsOfficepakket hebt geïnstalleerd vanaf een cd die niet van jou is .... klopt dat?

Ga niet zitten rommelen met 'gedateerde' software, geïnstalleerd op een manier, waarvan je niet weet of dat nog wel goed gaat ....
Tip: haal het pakket er gewoon maar af en koop 'netjes' een nieuwere en 'officiële' versie ....

En verwijder 2000 volledig .....

En als je niet wilt 'investeren' in zo'n pakket, ga dan over over OpenOffice (in elk geval meer up-to-date dan MsOff2000)

Laatst bewerkt:
@vanVeelen

Interessant. Kun jij mij vertellen wat de funktionele 'uptodatere' verbeteringen zijn in Word 2007 ten opzichte van Word 2000 ?

Overigens lijkt mij de oplossing nogal eenvoudig:

Application.commandbars("Menu Bar").Enabled=true

Open het bestand in de bijlage en deze code wordt uitgevoerd.
Sluit daarna Word en open Word opnieuw.....

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan