Word indeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeeZet

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2007
Als ik in Word meer dan 10 bladzijden maak en dan opsommingstekens/nummering of centreren gebruik, wordt het hele document genummerd.
Kies ik in de werkbalk "een stap terug" is er gebeurd, wat ik wil en ziet het document er weer normaal uit.
Als je "de stap terug" vergeet of niet ziet, heb je een flink probleem.
Weet iemand hoe je dit kan voorkomen?
Groeten,
Peter

Ik sluit niet uit dat het document van jou net zo corrupt is geraakt als bij deze TS : Klik

Hoi Psja
Ik heb exact hetzelfde probleem. :confused:
Het gebeurt zodra het bestand groter wordt en na knip/plakwerk of invoegen/bestand.
Het lijkt als een instelling wordt meegenomen. Ik kan niets vinden bij de opmaak (AA) of onderwater (muzieknoot)
Groeten,
Peter

Als het dan ook nog eens NIET gebeurt bij gewoon nieuwe documenten, dan idd. hebben jullie een identiek probleem en mag je aannemen dat dat ene bestandje corrupt is geraakt.

Heb je enig idee hoe dat komt, hoe ik het kan oplossen en het belangrijkst: hoe kan ik dit voorkomen.
Groeten,
Peter

Hoe het komt heb ik een vermoeden van, zonder dat ik dat "hard" kan maken.
Ik heb zelf namelijk wel eens een document gemaakt met best wel veel opmaak; tabs, alinea-inspringing, opsomtekens, nog meer alinea opmaak etc. etc. Niet alle alinea opmaak die ik op één alinea losliet was even logisch of door Microsoft bedoeld om samen binnen 1 regel / alinea te gebruiken. Dat is volgens mij bij toen de reden geweest van het vreemd doen van een documentje.

Voorkomen? Zoveel mogelijk logische / enkelvoudige opmaak loslaten op 1 regel / alinea en zeker geen anders / tegenstrijdige bedoelde. Ik kan het niet goed uitleggen / onder woorden brengen wat ik ermee bedoel.

Zeker als je een nieuw docje maakt op een leeg blad en de ellende doet zich niet meer voor, dan is het een probleem van dat ene documentje en niet van Word in zijn algemeenheid geweest.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan