Word loopt vast na opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjoerd112

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Hallo,

Sinds ik terug ben van vakantie werkt word niet meer bij mij. Als ik een bestand aanklik, opent het gewoon en dan als ik 1 keer klik staat er dat hij niet meer reageert. Ook komt er in de taakbalk een tekstwolkje te staan die dit aangeeft:

De vereiste functie wordt gedownload.
Microsoft Office reageert mogelijk niet terwijl de vereiste bestanden worden gedownload.

Als ik op het wolkje klikt verwijnt hij van de taakbalk. Hij doet dit nu al 3 dagen lang en ik wil er echt graag vanaf.
Kan iemand mij helpen?

2010 heb ik niet, maar omdat (office) 2007 een diadnostische tool meelevert, verwacht ik dat die ook bij 2010 aanwezig is?
Onder de Windowsknop, programma's -> diagnostische tool voor Office applicaties.

Nee, dit kan ik niet vinden.
Hij werkt nu wel een beetje mee, als ik hem opstart loopt hij vast en dan doet hij het na 10 minuten heel langzaam.

Als je hem nu gewoon opstart en verder gewoon die update laat toepassen?

Hij komt geen update, hij doet het zeg maar 3 seconden en dan komt er een oneindige laadbalk.

Probeer de Office-installatie eens te herstellen.

Als ik word nou verwijder en opnieuw installeer, blijven mijn word-bestanden dan op de computer?

Oké, nog één vraagje als het werkt.
Heb je een link waar ik Word makkelijk en gratis kan downloaden?

Word is, zoals je ongetwijfeld weet, geen gratis pakket... En op HelpMij geven we dan ook geen hulp bij het zoeken naar illegale versies :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan