Word loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Melon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
Als ik Word 2000 wil openen, loopt die meteen vast. Ik heb geen idee waar het aan zou kunnen liggen.. Wat kan ik nu het beste doen?

Trouwens, als ik Word zoek bij progamma's, staat die er niet bij.. Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft?

Alvast bedankt

Als ik Word 2000 wil openen, loopt die meteen vast. Ik heb geen idee waar het aan zou kunnen liggen.. Wat kan ik nu het beste doen?

Trouwens, als ik Word zoek bij progamma's, staat die er niet bij.. Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft?

Alvast bedankt
Het feit dat je Word niet bij programma's ziet staan is wel redelijk normaal. Als het goed is dan staat in het softwarescherm van configuratiescherm OfficeXXXX vermeld. (XXXX is de versie)

Verder is de 'grap' dat problemen met pc's en software zelden (1%) 'spontaan' gebeuren. In 99% van de gevallen is er een hardwarematige en / of softwarematige gebeurtenis aan voorafgegaan, meestal door de / een user in werking gezet.

Wat is er bij jou gebeurd kort voordat Word dit gedrag ging vertonen? Hééft Word altijd wel goed gewerkt?

Laatst bewerkt:
Het is eigenlijk al een tijdje zo, en ik heb geen idee wat ik verkeerd zou moeten hebben gedaan.
Daarvoor werkte Word altijd goed! Op de computer van mijn broer doet die het ook gewoon.

Ok, zoek eerst eens uit óf er op je harddisk een map te vinden is waarin Office en vervolgens Word te vinden is.
Zo ja, ga dan op zoek naar de normal.dot en verwijder deze van de harde schijf. Probeer Winword nu nog eens te starten.

Het kost even tijd, maar vergelijk de pc van je broer eens met de jouwe: wáár staat bij hem Word geïnstalleerd ? Heb jij ook zo'n map? Etc. etc.

Laatst bewerkt:
ga naar start - uitvoeren en tik in "windows /a" (zonder de "")
word wordt dan weer ingesteld op standaard en laadt dan geen invoegtoepassingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan