Word merge vanuit excel: zit er een maximum aan de tekens?

Status
Niet open voor verdere reacties.

janin

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2012
Berichten
6
Bij het mergen van excel naar word in een tekstvlak vallen er tekens weg. Het tekstvlak is groot genoeg.
zit er een maximum aan het aantal tekens of is het op een andere manier op te lossen?
Het kleiner maken van de letters heeft geen zin; de tekst blijft op het zelfde punt wegvallen.
 
Wat bedoel je precies? Tekens midden in de string, tekens aan het begin van de string, tekens aan het eind van de string, specifieke tekens .... Het is niet erg duidelijk. Er zit dacht ik overigens wel een maximum aan het aantal tekens dat je uit één cel kan halen: 255 tekens namelijk.
 
Met tekens bedoel ik gewoon cijfers, letters en spatie.
Dank je wel voor je antwoord. het ligt dus aan het maximum van 255 tekens. Daar zitten we overheen.
is dit overigens in word 2013 hetzelfde als in een nieuwere versie? of zou ik het nog via een andere manier op kunnen lossen zodat wel de volledige tekst wordt overgenomen?
 
Ik denk dat dat maximum voorlopig nog wel even op 255 blijft liggen; de uitwisseltechniek is volgens mij nog steeds hetzelfde. En 2016 zal daar denk ik niet veel aan veranderd hebben, maar dat heb ik nog niet getest.
 
Ik ga het oplossen door nog meer tekstvlakjes in het formulier te plaatsen.
op hoop van zegen dat het goed komt.

Dank je voor je snelle reactie.
 
Er is wellicht toch hoop voor je; hier staat een workaround die voor jou wellicht ook werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan