Word met wachtwoord beveiligd

Status
Niet open voor verdere reacties.

JerOeen

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2010
Berichten
5
Beste lezer,

Geen idee of mijn vraag hier goed staat. Mocht het niet zo zijn excuses dan.

Een tijdje geleden is mijn oud-oom na een kort ziekbed overleden. Mijn oud-tante (zijn vrouw dus) heeft een aantal weken daarvoor een hersenbloeding gehad en weet nu helaas niet eens meer hoe ze heet....

Bij het leegmaken van de flat hebben we ook een computer gevonden waar een bestand op stond: bij overlijden.doc. Echter dit document is beveiligd en we hebben nergens ook maar een spoor van het wachtwoord kunnen vinden. Ook proberen levert niets op. Het gaat om een wachtwoord dat al gevraagd wordt bij het opstarten van word.

Al meerdere programma's heb ik gedownload en geprobeerd, alleen tot op heden geen resultaat. Voor dat we als familie nu geld gaan uitgeven om het document open te krijgen (met het risico dat dat niet werkt) wil ik vragen of jullie misschien een oplossing weten.

Wie weet er een mooi programma, of kan me vertellen hoe ik het open krijg?

Met vriendelijke groet,

Jeroen
 
Stuur het documentje maar op, dan kijk ik er even naar.
 
Laatst bewerkt:
Dit is wellicht een poging waard, geen idee of het werkt verder helaas :(, maar kwaad zal het niet kunnen :)
 
Het document is open! In ieder geval dank voor de hulp!

Problem solved. :)
 
Ik heb het probleem helaas niet zelf opgelost. Het is via seniorweb gegaan(via mijn oma). Hoe en wat zou ik even moet vragen, maar waarschijnlijk weet ze dat zelf niet... :p

Het duurde in ieder geval vijf uur voor ie open was (niet dat jullie daar veel aan hebben)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan