Word mijn PC gehackt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mokum88

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2011
Goededag,

Ja ik weet ook niet goed hoe ik mijn vraag/klacht moet om schrijven. Maar soms als ik mijn PC wil afsluiten krijg ik dit.

http://imageshack.us/photo/my-images/42/compingebruik.png/

Je leest weleens van die verhaaltjes dat fout volk via PC van andere werken. Ik zit daar niet echt op te wachten..

Alvast bedankt

MvG
Orlando

Laatst bewerkt:
Heb je geen andere gebruikers op de pc? Ander account bedoel ik? Deze melding krijg ik als ik tussen twee account heb geswitched en daarna wil afsluiten.

Je hebt 2 gebruikers op je pc... 1tje moet je afmelden, als je op de andere gaat.. Niks hackers!

Je hebt je account nog niet afgemeld en daardoor is er nog een actief account?? Hoe sluit jij af vanuit het gebruikersaccount scherm of gewoon in windows zelf(ingelogd)?

Ik snap niet helemaal wat jullie bedoelen. Ik ben de enige gebruiken op deze PC.

En ik sluit af via Computer uitschakelen...

Het is ook pas een klein jaartje aan de gang.

Zit je met je computer in een netwerk (bedrijf of huisnetwerk).
Op een andere computer in dat netwerk is met hetzelfde
gebruikersnaam en wachtwoord ingelogd.

Me vader heeft wel een Laptop. Maar die staat dan niet aan, daar dacht ik zelf ook aan. Verder geen netwerk bedrijf/huis

Heb je op je houdige router in WPA optie goede sleutel gemaakt.
Zo dat je buuren of checkers jouw verbindig en je (?computer?) niet kunnen
binnen dringen.

Niet zo moeilijk man!!! Je bent nog gewoon ingelogd op 2 gebruikers account. Dan moet je op het andere account gaan en die afmelden

Heb je op je houdige router in WPA optie goede sleutel gemaakt.
Zo dat je buuren of checkers jouw verbindig en je (?computer?) niet kunnen
binnen dringen.

Ja dat heefti emand voor ons gedaan.... (Collega van me pa)

Niet zo moeilijk man!!! Je bent nog gewoon ingelogd op 2 gebruikers account. Dan moet je op het andere account gaan en die afmelden

Ik doe dus moeilijk.... ik weet niet eens, hoe je op het andere account moet inloggen of hem moet afmelden.

Ja als het niks is ben ik daar blij mee. maar ik heb opeens na een jaar of 8 hier prblemen mee.

Als je een andere account hebt moet je hem verwijderen
maar als je alleen ben als admistrator op dat computer
verander wachtwoord en kijk of dat helpt.

Als je een andere account hebt moet je hem verwijderen
maar als je alleen ben als admistrator op dat computer
verander wachtwoord en kijk of dat helpt.

Oke ik zal kijken of dat me lukt... Ik ben echt een LEEK met PC . maar dat had je denk al wel door.

Thnx

Het is niet gelukt, het is wel minder geworden... toch bedankt en suc6 verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan