word naar pdf omzetten

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeru
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeru

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2001
Hallo,

Kan iemand mij vertelen hoe ik het beste word bestanden kan omzetten naar pdf bestanden
want we zijn met een boek bezig en de drukker moet ze aangeleverd krijgen in pdf bestanden.
Elke pagina is een bestandje dus ik moet elke pagina omzetten naar pdf

Groeten van Eeru

Download HIER het gratis PDF995. Hiermee creeer je een extra printer. Als je in Word naar deze printer afdrukt dan wordt er een PDF bestand gemaakt.

Ja die doet het ook

PDF 995 doet het ook maar heeft een vervelend reclame scherm dat je telkens ziet.

Daarom blijf ik bij CuteWriter.

Eric.

Bij beide kun vanuit alle programma's naar die printer (is dus niet een echte fysieke printer) printen.

Laatst bewerkt:
Ik stem ook voor CutePDF Writer

deze.
Dan kan je in je document naar "afdrukken.." gaan en daar de CutePFD-printer aanduiden ipv diegene die je normaal gebruikt. Als je op "ok" duwt, dan vraagt hij waar je het wil opslaan en dan heb je een pdf van je word-document.

Wel eerst, zoals aangeduid staat op de pagina, de converter downloaden voordat je het programma zelf download. Die zie je daar ook aangegeven als:
converter.gif

Werkt als een zonnetje, en freeware natuurlijk.

James:)

Hallo Roessele

Bedankt :thumb:

Ik ga er eens mee stoeien. Maar ik denk dat ik meestal aan CutePrinter genoeg heb. Hoef niets te verslepen, alleen Ctrl+[P] in te drukken.

Overigens vrienden, zijn er al DjVu converters op de freeware markt.

Eric.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan