Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nu ik windows 7 heb, word ik niet meer uitgelogd als ik de site verlaat. kan wel anders uitloggen, maar vind ik lastig. wie weet de oplossing? cookies staan aan.
nu ik windows 7 heb, word ik niet meer uitgelogd als ik de site verlaat. kan wel anders uitloggen, maar vind ik lastig. wie weet de oplossing? cookies staan aan.
Haal de referenties uit de kluis voor de sites waarvoor je automatisch uitgelogd wil worden. In het verleden heb je bij aanmelding IE waarschijnlijk toegestaan om je inloggegevens e/o wachtwoorden op te slaan.Wachtwoorden, certificaten en andere referenties opslaan voor automatische aanmelding
U kunt Referentiebeheer gebruiken om referenties op te slaan, bijvoorbeeld gebruikersnamen en wachtwoorden die u gebruikt om zich aan te melden bij websites of andere computers in een netwerk. Voor meer informatie raadpleegt u Wat is Referentiebeheer?
Een wachtwoord toevoegen aan uw Windows-kluis
Klik hier om Gebruikersaccounts te openen.
Klik in het linkerdeelvenster op Uw referenties beheren.
Klik op Een Windows-referentie toevoegen.
Typ de naam van de computer in het netwerk waarmee u verbinding wilt maken in het vak Internet- of netwerkadres. Dit kan de NetBIOS-naam (voorbeeld: server1) of de DNS-naam (voorbeeld: server1.fabrikam.com) zijn.
Typ in de vakken Gebruikersnaam en Wachtwoord de gebruikersnaam en het wachtwoord die u voor die computer of website gebruikt en klik op OK.
Bron: help IE
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.