word oefeningen

• Onderwerp starter Onderwerp starter DaanM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Hallo,
iemand heeft me gevraagd naar WORD oefeningen. Hij heeft een Word beginners cursus gevolgd en wil graag blijven oefenen. Wie kan me een boek (of een site) geven waar heel veel oefeningen in staan?

opmaak - tabs - opsommingstekens - paginanummers - spellingcontrole etc.

Ik hoop dat iemand me kan helpen..

<a href="http://www.leren.nl/rubriek/computers_en_internet/applicaties/ms_office/word/">Leesvoer</a>

Mvg.

te weinig..

Hoi..
meneer heeft ook een cursusboek van instruct doorgewerkt.. zijn nog veel te weinig oefeningen.. ben op zoek naar meer!! Niemand ervaringen met een goed boek ofzo? Op de site van Ventrue15 vind ik heel veel theorie, maar geen oefeningen..

hoeft niet moeilijk

Hoi..
hoeft niet heel moeilijk hoor.. Meneer wil gewoon bezig zijn en heel veel dezelfde soort oefeningen maken om er maar mee bezig te blijven...

oefeningen

Het gaat niet om kennis, tips of trucs he.. Eigenlijk gewoon een werkboek met heel veel oefeningen..

...ik snap het. Je zult dan toch het best op internet zoeken naar specifieke oefeningen met macro's, met lay-out, met html tekst en zo voort. Werkboeken zijn er erg weinig. Succes en veel plezier.

grtz

Hoi Daan,

Ik heb een aantal jaren bedrijfstrainingen gegeven in o.a. de diverse versies van Word.
Voor het met name zelf oefenen van Word is het volgende boek - voor gevorderden - zeer leerzaam:

Academic Service
Word 2000 voor gevorderden (Ned.)
ISBN 9039513996.

kijk ook op www.academicservice.nl

Succes Teun

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan