Word "Office 2007" werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silverback75

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 okt 2007
Berichten
3
Hi,

recentelijk is mijn computer uitgevallen en nadien doet word het niet meer.

Als ik een bestaand document open door er op te dubbelklikken opent word maar blijft
het scherm blauw.
Als ik een document open binnen word, dan krijg ik het document wel te zien maar kan ik niks wijzigen
Ik heb reeds geprobeerd word opnieuw te instaleren maar het probleem blijft bestaan..

Ik heb op dit forum gelezen hoe je word in de veilge modus kunt opstarten.. Dit heb ik gedaan en dan werkt het.
Iemand een idee hoe ik word kan herstellen?

Gr.
 
Ey!

Voer eerst Windows systeemherstel uit, kijk of het probleem nu is opgelost.

Zoniet:
Gebruik de Office 2007 installatie CD. Je hebt in het menu de optie om Office te herstellen.
 
Dank ..ik heb de herstelfunctie al geprobeerd...heb office helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar probleem blijft bestaan.
 
Hi!

Heb je systeemherstel al geprobeerd of de Office herstelfunctie, want dat is mij niet helemaal duidelijk?

Kun je eventueel een screenshot bijvoegen van hoe het er uit ziet?
 
Dit is het scherm wat ik krijg als ik een bestaand document probeer te openen.
Als ik Word probeer af te sluiten zegt het "Microsoft Office werkt niet meer" er wordt gezocht naar een oplossing.

Ik zit al een paar dagen met dit probleem en ik kan niet zover terug met een windows systeem herstel. De herstelfunctie op de instalatie CD geeft geen resultaat.
 

Bijlagen

  • screenshot.jpg
    screenshot.jpg
    36,3 KB · Weergaven: 82
Hi!

Gezien de cijfers en letters lijkt mij die meer een functie dan een storing. Omdat ik niet thuis ben in Office 2007 haak ik even af..
 
Ik heb bijna het zelfde probleem ik kan helemaal niks meer in word outlook etc... alle icoons zijn grijs! Ik kan alleen post binnen halen en documenten.Ik heb geprobeerd om het te delete maar dat lukt ook niet!!!

Ik ben hoopeloos

Wie kan mij helpen???

Alvast bedankt
 
Graag een eigen topic openen, het is niet netjes om in een ander zijn/haar topic je vraag te openen. Buiten het feit dat deze topic al een jaar oud is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan