word op het kleine kruisje afsluiten, maar niet helemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ellissie

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
Hallo,

nu heb ik op mijn werk problemen met word.
als ik op het kleine kruisje druk dan verdwijnt word helemaal, maar als ik dan een nieuw document open, dan begint hij niet meer met naamloos document1 maar op het aantal (nu bijv 17) documenten waar ik al mee gewerkt heb.

wie weet hoe dit kan en kan mij hierbij helpen??

groetjes Ellis

Zeer vreemd. Je bedoelt toch het bovenste "klein kruisje" rechts op het scherm? Die daaronder is van het document waaraan je gewerkt hebt, maar de bovenste is dat van het programma. In tegenstelling tot Mac (ja, ik ben een Mac-ker) kun je op die manier bij Windows een programma afsluiten.
Krijg je hetzelfde fenomeen als je niet via het kruisje afsluit, maar via File (eerste menu - Bestand, wellicht in het NL) en "Exit" (onderste keuze van menu).

Het is natuurlijk altijd goed om te vermelden met welke versie van Word je werkt, en met welk OS. Bijvoorbeeld: ik kijk nu tegen Word2000 engelstalig aan, dat ik draai op een PC met Windows 2000. Straks schakel ik weer naar Apple Macintosh, Word 2004 en OS 10.3.9.

sorry, het gaat om word 2003
en ik denk dat het gaat om windows XP, maar welke versie precies kan ik niet vertellen (zou niet weten waar ik dat moet vinden)

maar het gaat om het kruisje rechtsboven in de hoek, maar dan niet de bovenste, maar van het document zelf (normaal gesproken)
normaal als je van het document zelf het kruisje inklikt blijft word geopend alleen is je document op correcte manier afgesloten.
nu sluit word dus helemaal af en als ik dan word weer open dan komt ie met een raar document nummer terwijl word weer bij 1 hoort te beginnen en niet gelijk bij document 17 begint.

hoop dat je hier iets meer aan hebt dan net

groetjes

Dank voor de bijkomende info. Ik ben wel beter vertrouwd met Mac dan met PC, maar klassieke truuks zijn:
-het verwijderen van je Normal.dot file,
- ne keer herbooten, enz.
Ik weet ook dat men bij Windows veel sneller overgaat tot volledige herinstallatie, iets dat ik persoonlijk alleen bij veel ergere problemen zou aanbevelen.

't Is natuurlijk niet echt zoals je het zou willen of gewoon bent, maar wees 'ns eerlijk: is het erg? :D

:cool:nee het is niet zo heel erg, maar collega's van mij vroegen er ook om, en meestal weet ik dat soort dingen wel, maar in dit geval wist ik het dus niet.

maar in ieder geval wel heel erg bedankt voor je reactie

groetjes Ellissie:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan