Word open m`n .docx niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

besome_one

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2006
Berichten
30
Dag allen,

zoals jullie zien ( plaatje ) opent word office 2007 m`n documenten.
de documenten stonden eerst ingesteld te open met wordpad....
en na wat geknutsel zit ik vast aan het feit dat de documenten automatisch vermeld staan als adobe doc`s. Daar hebben we niet zoveel aan dus.....

Ik heb het al proberen te veranderen via eigenschappen bestand, lukt niet.
De documenten open via office word zelf lukt ook niet.

Ik weet dat je ergens een verwijzing kan instellen...... maar hoe.

Bvd. Sander
 

Bijlagen

  • word.jpg
    word.jpg
    108,1 KB · Weergaven: 79
Ik zie in je voorbeeld geen docx staan maar DOCENX (toch?:p) Het is een gecodeerd word bestand... Dit wordt gedaan door het bedrijf HiTRUST inc ofzo... Ben je wel gerechtigd deze documenten te openen?
 
Hahahaha,.... klopt ja.... ik heb ze zelf beveiligd met een Acer tooltje Dat maakt ook niet zoveel uit.

Het gaat mee meer om dat er een verkeerd icoontje staat...... zoals bij het volgende plaatje.

daar zie je dat ie in wordpad word geopend terwijl ik dat niet wil bij dit doc.

ik weet dat je het ergens kan aanpassen..... maar waar. Moet zoeken in eigenschappen bestand of in Office zelf ?

ps. bestand is .doc en ik heb office 2007 maar dat moet niet zoveel uitmaken.

Gr sander
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    111,4 KB · Weergaven: 67
je moet naar eigenschappen en dan openen met.. dan bladeren (ik begrijp dat je daar alleen adobe of notepad krijgt) en dan word 2007 zoeken en aanklikken en dan moet ie openen.

Maar volgens mij begrijp ik je probleem niet helemaal kan je het nog een keer uitleggen??
 
Hallo,
net nieuw op het forum.
Ik heb denk ik hetzelfde probleem.
Office 2007 samen met vista geïnstalleerd. Nu worden de docx bestanden automatische geopend met wordpad.
Ik heb al meerdere keren geprobeerd om het standaard programma te wijzigen waarin het docx bestand geopend dient te worden (WinWord uit Office).
Maar telkens word het geopend in Wordpad. ik Kan het standaard programma wel wijzigen in EXCEL of Acrobat maar niet naar Word. Heeft iemand een opossing?

Grt Harm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan