Word opmaakprofielen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomsas

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Berichten
25
Ik heb Word 2007 hier staan en wil mijn opmaakprofielen erin plaatsen. Ik heb er al twee gemaakt. Kop 1 en kop2. Die zijn alletwee genummerd, maar hier volgt er echter een probleem. Dit gaat als volgt:

1 Kop één
1.1 Kop twee
1.2 Kop twee
2 Kop één
1.3 Kop twee
1.4 Kop twee

Bestaat er een mogelijkheid dat hij het volgende doet?

1 Kop één
1.1 Kop twee
1.2 Kop twee
2 Kop één
2.1 Kop twee
2.2 Kop twee
 
opmaakprofielen

Antwoord op je vraag: ja, de tweede opsomming moet kunnen.
Vermoedelijk moet je de opmaakprofiel wijzigen en vervolgens op het tabblad opsommingstekens en nummering gaan, vervolgens naar meedere niveaus, dan naar aanpassen en aangeven dat het niveau nummer 2 is. Succes ermee.
Marianne
 
handleiding koppelen nummering en opmaakprofielen

Ik heb een korte handleiding voor het koppelen van nummering en opmaakprofielen in 2003.
Misschien heb je er ook iets aan in Word 2007.
 

Bijlagen

  • Opmaakprofielen.pdf
    80,1 KB · Weergaven: 59
Het probleem is hier nu juist dat het tabblad "meerdere niveau's" niet aanwezig is in 2007. Je kan natuurlijk wel via de knop meerdere niveau's telkens je nummering aanpassen, maar dan kan je dit niet in een opmaakprofiel gieten...
 
Het probleem is ondertussen opgelost. Hoe dit precies gelukt is kan ik moeilijk verwoorden. Plots lukte het wel.

Bedankt voor alle hulp.
 
opmaakprofielen

Ik heb hetzelfde probleem en heb de oplossing nog altijd niet gevonden.
Marianne: ik heb het geprobeerd maar dat verandert niets
Thomas: weet jij nog hoe je dat probleem hebt opgelost?
 
ah ja
Jen: jou document heb ik ook gelezen en toegepast maar het heeft ook niet geholpen :(
 
Ik ben hier zelf al een kwartier aan het zoeken, maar het lukt me zelf precies niet echt meer... ik blijf nog wat zoeken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan