word --> pdf

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilbert1967

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2004
hallo

ik heb word 2000 en adobe arcobat professional 6. een word document met koptekst en daarin een plaatje wil ik een pdf van maken. echter krijg de foutmelding
Er is een fout gevonden tijdens het afdrukken van het document Microsoft Word - dakraam naar Mijn documenten\*.pdf. Wilt u de taak opnieuw uitvoeren of annuleren?
En als ik annuleren klik krijg ik een venster Acrobat PDFmaker met melding Adobe PDF-printer kan het PDF-bestand niet maken.

Wat kan er fout zijn en hoe kan ik het oplossen?

Wilbert

Hai Wilbert, :D

Ik heb zelf geen Adobe acrobat maar ga toch een poging wagen! (Word heeft namelijk vaak problemen met invoegtoepassingen en Adobe heeft er zo een)

Allereerst is dit alleen bij één document? (dit document)
Zo Ja vergeet het onderstaande meldt dit even.

Zo nee dan:
Als ik mij niet vergis dan Plaatst Adobe een sjabloon in de opstartfolder van Office.
Bij mij is dat:
C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE9\STARTUP (kan ook Opstarten heten..heb US OS)

Ga nu eens naar Extra/Opties/Bestandlocaties en verander het pad van opstarten (Via wijzigen) naar bovenstaand pad. (De opstartmap van Office waar de Adobe invoegtoepassing instaat)

Herstart nu Word en probeer nogmaals heeft het geholpen?

See Yah! :thumb:
Ps plaats nog even de volledige error inclusief error nummer?

Hai, :D

Das jammer het was ook een gok..zal zo verder zoeken!

En het antwoord op mijn andere vraag? (Doet dit zich bij alle documenten voor of slechts bij 1?)

See Yah! :thumb:

O ja en check even of je norton hebt? Zo ja schakel dan de Office-pluggin uit! :thumb:

Hai, :D

Zit net even bij Adobe te neuzen en het blijkt dat ze daar ook Acrobat Forums voor Windows hebben.

Mijn truccendoos raakt op dit onderwerp snel leeg en wellicht is het een idee om jou vraag daar te formuleren? :thumb: (want ja, daar zitten de Adobe goeroe's)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan