word-pdf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan niet zomaar. Een pdf-bestand maken komt neer op 'virtueel printen'. Daar heb je een programma voor nodig. Het 'officiële' programma daarvoor is Adobe Acrobat (niet de Reader maar het hele programma), maar dat is nogal duur. Gelukkig zijn er gratis alternatieven, zoals pdf995: http://www.pdf995.com/
 
Of deze.
Dan kan je in je document naar "afdrukken.." gaan en daar de CutePFD-printer aanduiden ipv diegene die je normaal gebruikt. Als je op "ok" duwt, dan vraagt hij waar je het wil opslaan en dan heb je een pdf van je word-document.

Wel eerst, zoals aangeduid staat op de pagina, de converter downloaden voor dat je het programma zelf download. Die zie je daar ook aangegeven als:
converter.gif


Werkt als een zonnetje, en freeware natuurlijk.

James:)
 
Wat VAAK zo is bij gratis versies (niet altijd, ken bovenstaande niet) is dat er of een tekstje in je PDF komt te staan (made by) of dat je niet alle opties in kunt stellen.

Zelf ben ik erg tevreden over PDF Factory Pro.

Je kan daar ook beveiligingsinstellingen, eigenaar, bladwijzers en nog veel meer instellen.

Helaas hangt er wel een prijskaartje aan (maar is niet heel duur).
 
Unlike most other free PDF creators, this one does not insert any watermarks at all

En ze hebben gelijk:)
Ik raad geen watermerk toestanden aan, daar heb ik een beetje een degout aan.

James:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan