Word probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

snofla

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 aug 2003
geachte

Het probleem in word is na het typen van een tekst wil ik een a.b.c. controle uitvoeren, maar krijg dan een fout melding als volgt. In microsoft for windows is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze exuses voor dit ongemak. Als ik dit vester of bericht afsluit, suit de p.c. het programma dan ook af? wie kan mij helpen dit op te lossen?

Dank u bij voorbaat groeten snofla.

Ja, Windows wordt afgesloten en opnieuw gestart. Ook Word wordt afgesloten.
Als je instelling voor het maken van een z.g. 'autoherstel' bestand actief is (std. 10 min.) krijg je bij het starten van Word als het goed is dit bestand weer te zien. Je bent dan niet meer dan 10 min. werk kwijt. Ik hoop het voor je.

Suc6 Teun

Dag suc6 Teun

Ik begrijp het antwoord niet ben dan ook geen krak op de p.c. maar het is als volgt. Word openen geen probleem het is alleen als ik dus een brief of een berichtje typ en ik nagaan of er geen fouten in staan dus een abc. controle uitvoer ik telkens het fout bericht krijg en dan rest mij niets anders dan die fout melding te verwijderen, als ik dat doe is ook word weg. Dus ik moet word terug opstarten om een brief te kunnen typen. dat gaat maar er kan geen controle uitgevoerd worden?
Ik hoop het iets beter te hebben gebracht wat het probleem is. Toch alvast bedankt voor het snelle antwoorden;
groetjes snofla.

Wat staat er in het technische rapport? In het foutmeldingsschermpje staat ook: klik hier voor de technische inhoud van het foutenrapport.

Groetjes,
Bennie

Goede morgend Bennie

In het fouten rapport staat.
In microsoft for windows is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze exuses voor dit ongemak.
Ik heb dan ook al een systeem herstelpunt uitgevoerd, ook office 2000 terug geinstalleerd met de bedoeling dat hij word opnieuw zal installeren. Ondanks blijft na het typen van een briefje de fout melding?
Hoe geraak ik hier uit?
Bedankt voor de snelle reactie.

Groetjes snofla:

Office 2000 dus, staan er ook andere versies bij (bijvoorbeeld iets van 97 of XP)?

Dag aan de helpers.
Neen er zou alleen Office 2000 opstaan?
het is wel eigeaardig daar ik in exel dit probleem niet heb. Ik kan daar gewoon een spelling controle doen wat mij in word niet lukt?

Alvast bedankt voor de nodige hulp die jullie geven
Groeten Snofla

Geplaatst door snofla
Goede morgend Bennie

In het fouten rapport staat.
In microsoft for windows is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze exuses voor dit ongemak.
Ik heb dan ook al een systeem herstelpunt uitgevoerd, ook office 2000 terug geinstalleerd met de bedoeling dat hij word opnieuw zal installeren. Ondanks blijft na het typen van een briefje de fout melding?
Hoe geraak ik hier uit?
Bedankt voor de snelle reactie.

Groetjes snofla:

Wat je laat zien is niet de inhoud van het technische rapport. Je moet op "klik hier" klikken en dan de inhoud daarvan in je bericht plakken. Kijk anders in de logboeken van XP (als je XP hebt) naar eventuele fouten (configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje). Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding. Post.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan