Word sectie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Berichten
645
Beste computerhelpers,

Ik wil op de eerste paar pagina's van mijn word document geen paginanummers op de overige pagina's wel. Ik moet dan toch met eindemarkering werken. Kan iemans uitleggen hoe dit moet, het lukt mij niet. Alvast bedankt.

Groeten
 
Idd.

Je kiest voor "invoegen" en dan eindemarkering en dan sectie einde (volgende pagina)

Ga op die volgende pagina naar een te maken voettekst (menu "beeld" ) en plaats daarin de paginanummering.
Pas op met de "drukknop" "zelfde als vorige" (in het voettekst knoppenbalkje) want als je "zelfde als vorige" hebt, zien alle voetteksten er hetzelde uit en je raadt al wat er dan gebeurt...............

"Zelfde als vorige" staat staandard ingedrukt, je zal dus 1x die drukknop in moeten drukken.
 
Als het niet lukt, kijk dan even naar bijgevoegd bestandje.

Suc6 !
 

Bijlagen

  • nummering.doc
    19 KB · Weergaven: 321
Hallo

Dit is niet eenvoudig om uitteleggen maar ik ga een poging wagen.
De eerste pagina's waar geen nummers moeten daar moet je of wel een sectie einde plaatsen.
Dan ga je in de sectie waarin wel nummers moeten komen en daarin zet je een kop of voettekst met nummers.
Is het zo dat dan in de eerste pagina's toch nummers staan dan ga je naar kop en voettekst en dan verwijder je die nummers en dan ga je ook naar de volgende sectie en daar kijk je of de nummers nog staan, staan ze er (dan is het goed) en anders zet je de nummers terug en dan zie je staan "hetzelfde als vorige" (dat betekent of het dezelfde moet zijn als vorige sectie) en dat moet je dan uitzetten.
Zo zou het moeten gaan.

veel succes

jean
 
Hoi Jean,

meerdere oplossingen zijn natuurlijk altijd goed voor een vraagsteller, maar gelet op de inhoud van je posting, heb ik toch een beetje het vermoeden dat het exact hetzelfde is wat jij schrijft en wat ik adviseer, m.a.w. 2x dezelfde oplossing............... ?
 
Laatst bewerkt:
Aan pasja

Pasja

Ik denk dat we gelijktijdig een antwoord aan het geven waren.
Ik zag je antwoord na dat ik dat van mij had gepost.
Sorry ervoor.

Jean
 
hoi maar weer,

nee, akkoord, maar ik zag een redelijk fors tijdverschil tussen onze berichten en zodoende schreef ik mijn vorige berichtje (mijzelf afvragend OF je mijn reactie wel had gelezen). Normaliter is het juist hartstikke goed dat er meerdere antwoorden komen. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan