Word Sjabloon opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur1980

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 okt 2008
Hi allemaal!

Ik heb een probleem met het opslaan van Word Sjablonen. Tot 2 uur geleden had ik hier geen problemen mee, maar sinds de installatie van een add-on worden de bestanden niet meer opgeslagen.

Toen het nog werkte deed ik het volgende:
* Sjabloon openen vanuit de verkenner met rechter muisknop en "openen"
* Sjabloon bewerken
* Opslaan middels knop of via menu, bestand, opslaan (niet opslaan als)
* Word afsluiten met kruisje --> dan verschijnt nogmaals de vraag "wilt u opslaan en afsluiten?" --> daar JA op antwoorden
* --> Sjabloon incl wijziginen worden netjes opgeslagen

Wat is er gebeurt:
Ik heb een WordMerg add-on in het ERP systeem geinstalleerd (om de sjablonen ook te kunnen gebruiken), vrij standaard installatie, al mn collega's gebruik het (zij hoeven echter niet de sjablonen aan te passen, bij degene die dat wel moeten is dit probleem er niet, maar bij hen is alles tegelijk geinstalleerd bij de implementatie).

Goed, na die installatie kan ik dus niet meer opslaan.
* wanneer ik nu met kruisje Word afsluit komt niet de vraag "wilt u opslaan", Word sluit gewoon af en heeft het sjabloon dan ook niet opgeslagen (ook niet als ik eerste via bestand/menu opsla)

Ik denk dat er ergens in de isntellingen van Word iets is veranderd (systeem herstel om die installie van de add-on ongedaan te maken, mocht niet baten), ik kan echter niet vinden wat en of waar.

Wie kan mij helpen!?

Extra info:
Dit geld voor alle sjablonen op mijn pc.
De schijf is niet vol, andere documenten kunnen wel gewoon worden opgeslagen.
Er zijn geen beveiligingen voor sjablonen ingeschakeld.

Menubalk/extra/invoegtoepassingen
De laatste addin afvinken.
Daarna opnieuw proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan