Word sluit af bij openen document

Status
Niet open voor verdere reacties.

@rno

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2003
Berichten
98
Het is me al is eerder gebeurd, maar nu ik de pc alweer een tijdje schoon heb geinstalleerd heb ik na een paar weken weer hetzelfde probleem. zodra ik een bestaand word document wil openen dan sluit word weer af, dit gebeurd een paar keer en dan start hij wel is een keer in veilige modus, maar de keren er naar weer idem dito. weet iemand hoe dit komt. heb weinig zin om weer een vomplete installatie te gaan doen.
 
Heb je dat ook als je alleen Word opstart, dus niet vanuit een document? Welke Office versie?
 
Ik Heb het alleen als ik het vanuit mijn documenten een bestand aan klik inderdaad, en gebruik Microsoft Office 2010
 
Controleer of Word 2010 wel aan de bestandsextensie is gekoppeld; misschien probeert Windows een verkeerd programma te openen.
 
nee dat is allemaal goed zodra ik een word bestand aanklikt opent word en sluit gelijk weer. alleen als ik de contrl toets ingedrukt houd opent hij met d evraag veilige modus en dan werkt het wel. maar dan mis ik instellingen in word zelf. heb dit al is eerder gehad met word, en uiteindelijk de pc maar opnieuw geinstalleerd, denk dat ik dit maar weer moet gaan doen.
 
Ik heb er naar gezocht, maar waar staat dat normal.dot bestand?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan