Word sluit bij sluiten laatste bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

brop

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Berichten
166
Wanneer ik een bestand in Word wil sluiten, wordt direct Word volledig gesloten. Waar kan ik instellen dat dit niet meer gebeurd...?

Groeten Brop / Patricia
 
Misschien op het allerbovenste kruisje gedrukt (dus om Word in zijn geheel af te sluiten) ipv. het kruisje van het geopende document? En wat gebeurt er als je Bestand -> Sluiten gebruikt?

Tijs.
 
Misschien op het allerbovenste kruisje gedrukt (dus om Word in zijn geheel af te sluiten) ipv. het kruisje van het geopende document? En wat gebeurt er als je Bestand -> Sluiten gebruikt?

Tijs.

Wanneer ik Bestand -> Sluiten doe. Gaat Word volledig dicht.... Ik weet dat het ergens bij de instellingen aan te passen is, maar waar, tja....???
 
Misschien dan het beste om een herinstallatie te doen.
Je zou evt. (voordat je die stap hierboven neemt) eens kunnen kijken wat er gebeurt als
1. Je Word start zónder een document te dubbelklikken, en dan een paar bestanden te openen en weer te sluiten en kijken of het probleem er dan ook is.
2. Treedt bij het testen van 1. toch weer het probleem op, start dan Word met de ctrl-toets erbij vastgehouden. Er wordt dan gevraag of Word in Veilige modus moet worden opgestart. Open dan een paar Word documenten en sluit die 1 voor 1 af en kijk of je probleem er dan nog is. Indien het probleem dan niet optreedt, dan lijkt het me een probleem met invoegtoepassingen die blijkbaar monitoren of er documenten geopend zijn. Je zou dan die invoegtoepassingen kunnen afsluiten. Je vermeld niet (niet erg slim...) welke versie Word we het hier over hebben. Gerichte tips over het (selectief) uitschakelen van invoegtoepassingen is afhankelijk van welke versie Word we het over hebben.

Succes,

Tijs.
 
Sluit een geopend document af door op CTRL + W te drukken zonder dat Word in z'n geheel afsluit.
 
Sluit een geopend document af door op CTRL + W te drukken zonder dat Word in z'n geheel afsluit.

@CorVerm: Kun je me duidelijk maken of er een verschil zit tussen Ctrl-W en de opties die ik hier noem in deze zelfde discussiedraad die hetzelfde beogen? Ik mag graag wat leren over eigenaardigheden van Word, mocht er inderdaad zo'n verschil zijn.

Tijs.
 
@CorVerm: Kun je me duidelijk maken of er een verschil zit tussen Ctrl-W en de opties die ik hier noem in deze zelfde discussiedraad die hetzelfde beogen? Ik mag graag wat leren over eigenaardigheden van Word, mocht er inderdaad zo'n verschil zijn.

Tijs.
Ik ben inderdaad wat snel geweest met mijn reactie. Nu ik de vraag van TS terug lees zal het waarschijnlijk om Word 2003 gaan. Uitgaande van Word 2007, waar elk document in een nieuw venster wordt geopend, kun je een geopend document met genoemde toetsencombinatie afsluiten. Hoewel dat laatste ook in Word 2003 kan. Dus mogelijk een oplossing voor TS.

Mocht er een instelling bestaan om documenten in 2007 altijd in hetzelfde venster te openen hoor ik dat graag. Ik wil namelijk ook graag bijleren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan