Word sluit zichzelf af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wendy94

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Berichten
2
Ik gebruik Word 2003 en om de paar seconden als ik wat probeer te typen, loopt het programma vast. Er verschijnt een melding dat er een fout is opgetreden en dat Word moet worden afgesloten.
Ik heb het Officepakket al opnieuw geïnstalleerd, mijn pc opgeschoond, niets helpt.

Wie kan mij helpen?


Groetjes, Wendy
 
Kan je de exacte fout code opgeven? Anders doe je eens het volgende :

START -> UITVOEREN -> tik eventvwr dan kan je op de tab software klikken en kijken wat voor meldingen er zijn.
 
Ik zie geen tabblad software.. alleen 'systeem', 'beveiliging' en 'toepassing'! En daar kan ik niet echt een specifieke code uithalen.. :eek:
 
Ik zie geen tabblad software.. alleen 'systeem', 'beveiliging' en 'toepassing'! En daar kan ik niet echt een specifieke code uithalen.. :eek:
Kijk eens onder toepassing...Verder zou je de fout nog eens kunnen posten hier..
 
ik heb dat ook

De detectie van product {913A0413-6000-11D3-8CFE-0050048383C9}, functie ProductNonBootFiles, onderdeel {CC29EE0B-7BC2-11D1-A921-00A0C91E2AA2} is mislukt. De bron C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\REFEDIT.DLL bestaat niet.

dat is wat er bij mij staat onder waarschuwing... wat heb het betekend weet ik niet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan