Word start halverwege

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanna

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
966
Word start steeds zo bij punt 9 op de liniaal in plaats van gewoon boven aan, hoe kan ik dit veranderen????
 
als ik het goed begrijp moet je gewoon met je muis naar die negen gaan dan komt er een pijltje die naar boven en naar beneden kan en dan zet je hem op de gewenste hoogte
 
nee, wat ik ook open in word, wordt geopend ter hoogte van +/- de 9 en ik krijg het niet meer terug naar het begin van de pagina, dus print hij ook uit op die manier.

Een leeg document begint daar ook en dan krijg ik de cursur ook niet terug naar boven.
 
Kijk in Word eens bij Bestand > Pagina-instelling > tabblad indeling.
In het midden vind je het onderdeel 'pagina'. Daar moet bij 'verticaal uitlijnen' Boven geselecteerd zijn.
 
Ik heb zoiets ook een keer gehad, en dit kwam doordat ik een beetje dom had zitten doen in de VB van Word.

Kijk eens onder:

Extra => Macro => Visual Basic (Of Alt + F11)

Linksbovenaan staat nu een 'Dochter-venster' met de titel "Project Normal" of "Project Project".
Klik hier op "normal".

Als het goed is staat daar maar één map met de naam Microsoft Objecten, met daarin een bestand "ThisDocument".

Klik daar dubbel op. Als het goed is staat er niks in dit bestand, zowel, dan kan dit de fout veroorzaken. Zoek iemand met verstand van VB en laat die het opzoeken.


mvg

Wouter
 
Nou zo rigoreus is het niet nodig, ik ben er al achter;

gewoon bestand>paginainstelling>indeling>verticaal uitlijnen op boven zetten.

Maar toch bedankt voor je meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan