word tekst terug krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hallo

Gister heb ik een Belangrijk verhaal getypt dat ik erg nodig heb. Het is iets van 10 bladzijdes lang. Nou moest ik eten, en deed de klep dicht van mijn Laptop waar ik het verhaal had geschreven. Toen ik terugkwam deed ik de klep open, en deed het beeldscherm het niet meer. Dus ik moest de computer uit schakelen, en vervolgens weer inschakelen. Nou weet ik bij XP dat word dat automatisch opslaat voor noodgevallen zoals deze. En dat ie dan vraagt of ik het terug wil hebben, Maar ik heb sinds een week Vista, en dacht dat die dat ook had, maar nee. Ik ben alles kwijt. Weet iemand iets om toch alles terug te halen? GEschiedenis of zo iets?

Alvast heel veel dank.

PS: Ik heb Word 2007

als het goed is heeft vista dat ook.

zoek in de opties waar hij het bij jouw automatisch opslaat.

Ja, dat maakt nu niet uit, ik wil die tekst eerst terug

C:\Users\xpilotnourx\AppData\Roaming\Microsoft\Word\

zoek even op deze locatie

Dit heb ik in het mandje gevonden...
AutoHerstel-versie van Document2.asd

Met wat kan ik het openen? Of wat moet ik er mee doen?

ff googlelen en het volgende gevonden

Ga als volgt te werk om dit probleem te omzeilen:
Controleer de standaardlocatie van ASD-bestanden. Ga hiervoor als volgt te werk:
Start Word 2007.
Klik op de Office-knop en klik op Opties voor Word.
Klik op Opslaan, noteer het standaardpad van ASD-bestanden dat wordt vermeld in het vak Locatie van AutoHerstel-bestand en klik op OK.

Opmerkingen
In Windows Vista is dit de standaardlocatie voor ASD-bestanden:
%Systeemstation%:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Roaming\Microsoft\Word
In Windows XP is dit de standaardlocatie voor ASD-bestanden:
%Systeemstation%:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\Word
Opmerking De tijdelijke aanduiding %Systeemstation% geeft de letter aan van het station waarop Windows is geïnstalleerd. Dat is standaard station C. De tijdelijke aanduiding Gebruikersnaam geeft de naam van de gebruikersaccount aan waarmee u zich bij de computer hebt aangemeld.
Sluit Word 2007 af.
Wijzig de naam van het DOCX-bestand dat u wilt openen zodat het bestand de extensie .ASD heeft. Als de naam van het bestand bijvoorbeeld test.docx is, wijzigt u de bestandsnaam in test.asd.
Kopieer het bestand waarvan u de naam hebt gewijzigd en plak het bestand op de standaardlocatie voor ASD-bestanden. Dat is de locatie die u in stap 1 hebt vastgesteld.
Start Word 2007.
Klik op de Office-knop en klik op Openen.
Klik in het vak Alle Word-documenten op Alle bestanden.
Klik op het bestand dat u hebt gekopieerd in stap 3 en klik op Openen.
Klik op de Office-knop en klik op Opslaan als.
Selecteer de locatie waarin u het bestand wilt opslaan, typ de bestandsnaam in het vak Bestandsnaam, klik in de lijst Opslaan als op Word-document en klik op Opslaan.

Gewoon te vinden op de support pagina van microsoft !

Succes !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan