word versie 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Beste pc helpers,
Ik werk o.a met Word 2007 en in het vak Lettertype staat een knopje met x2 er op.Je kan dat kennelijk gebruiken voor het maken van iets wat Superscript heet.Ik weet niet wat Superscript is.Als ik op het knopje x2 klik dan gebeurt er ook niets.Kan iemand mij op een eenvoudige manier uitleggen hoe dat knopje werkt en wat Superscript is? Mijn vriendelijke dank.Groet Tunica/Sjaak

Hoi,

..... zie bijlage.

Iemand moet me toch eens uitleggen hoe je een afbeelding direct in dit venster plaatst .......

Bijlagen

• ScrnDmp.jpg
    ScrnDmp.jpg
    6,3 KB · Weergaven: 55
subscript en superscript

Hallo Teun,
Ik denk dat ik nu weet wat subscript is en wat superscript is.Subscript is dan wanner het cijfer laag staat en superscript is wanneer het cijfer hoog staat,heb ik dat goed dan.Ik heb overigens nu op de knop Rwageer op een vraag geklikt en toe deze tekst ingevuld.Ik vind dat zelf niet echt reageren op een vraag maar antwoorden op een antwoord (in dit geval dat van jou).Blijft alleen nu nog over wat is de bedoeling van het knopje in Word????Vriendelijke groet Tunica/Sjaak

Nou, eenvoudig selecteren het teken dat je in sub- of superscript wilt hebben en daarna op dat 'knopje' drukken.

Dus bij M2 ....
Je typt m2
selecteert alleen de 2 (shift+pijltjestoets-naar-links)
en klikt op het knopje van Superscript.

Superscript

Hallo Teun,
Ik heb uw antwoord begrepen,op deze manier heb ik weer wat geleerd :-).Blijft nog een vraag over en dat vind ik vreemd.Ik ontving in Outlook een bericht met de volgende tekst:Teun van Veelen heeft zojuist gereageerd op discussie getiteld Word 2007 waarop je bent geabonneerd in het forum van het helpmij.nl forum.Deze discussie is te vinden op ...............................................................Als ik dan klik op dat ...................(internet adres) dan zie ik een venster met de naam Microsoft office Outlook.In dat venster staat: algemene fout.Het betreft URL .............Toepassing is niet gevonden.OK.Ik selecteer dan dat internetadres en klik er met rechts op en klik op Kopieeren en plak hem dan in Internet Explorer en dan zie ik uw antwoord.Hoe kan het dat ik die foutmelding krijg weet u dat misschien ook?Vriendelijke groet Tunica/Sjaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan