Word wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

ukume

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2007
Ik heb een Word ducument waarop een wachtwoord staat. Ik weet ongeveer hoe het paswoord zou zijn maar ik denk dat er een typefout is tussen gekomen bij het instellen van het wachtwoord. Weet iemand hoe ik dit document terug kan openen. (Ik heb al verschillende programma's gebruik maar ben niet verder gekomen dan een pagina om te betalen)

groetjes

Als je een mailtje stuurt zal ik je de software e-mailen. Ik kan je ook wel de torrent geven...?

gheghe,

Een torrent is een klein bestandje dat je downloadt van een torrentsite,deze bevat alle info in verband met het bestand (film,game,etc) ,de tracker (is een soort server die het verkeer regelt tussen de seeds en peers).
seeds=uploaders en peers=downloaders
Je moet dus een client hebben bijvoorbeed: azureus, utorrent, ... om te kunnen downloaden

in dit geval geeft hij jou een torrent van het programma wat jij dan kunt downloaden

Laatst bewerkt:
bedankt, het is mij gelukt. De fout is te zoeken door het verschil van de gsmtoetsen (waarbij men vanboven start met 1) en het toetsenbord van de computer (waarbij de 1 beneden staat)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan