Word

• Onderwerp starter Onderwerp starter peder
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

peder

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2005
ik heb een probleem met een Word bestand..letters zijn allemaal in rare tekens verandert.

wie helpt mij

Bijlagen

• word.jpg
    word.jpg
    85,5 KB · Weergaven: 108
Ik heb niks veranderd....ik heb em opgeslagen gewoon zoals elk word-bestand

Hai, :D

Het kan zijn dat het bestand volledig corrupt is en dat het dus niet meer goed komt..maar probeer het volgende eens:
Selecteer de volledige tekst eens met Ctrl-A en verander het lettertype in bijvoorbeeld Arial. Maakt dat uit?

Anders:
Sluit het document en ga naar extra -> opties -> algemeen en vink daar conversie bevestigen bij openen aan.
Open nu het document en als het goed is krijg je dan een menuutje te zien, selecteer daar gecodeerde tekst. In het volgende menu kies je andere codering. De lijst met karaktersets wordt nu actief. Kijk daar eens rond of je een codering kunt vinden die een beter resultaat geeft.

See Yah! :thumb:

En als dat niet werkt mag je beginnen hopen dat je een recente back up hebt...

:thumb: t was eigenlijks voor me zus....ma tis weer goed gekome

Goed zo graag gedaan...maar uhms kun je nog even zeggen welke tip de oplossing heeft gegeven dan kan ik dat meenemen voor de volgende..(deze komt frequent voor)

See Yah! :thumb:

DE OPLOSSING:
Sluit het document en ga naar extra -> opties -> algemeen en vink daar conversie bevestigen bij openen aan.
Open nu het document en als het goed is krijg je dan een menuutje te zien, selecteer daar gecodeerde tekst. In het volgende menu kies je andere codering. De lijst met karaktersets wordt nu actief. Kijk daar eens rond of je een codering kunt vinden die een beter resultaat geeft.

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Ok bedankt...die optie heeft inderdaad tot nu toe de meeste stemmen bij dit probleem...

Fijn dat je even terugkoppeld en tot de volgende ronde..:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan