Word2000 Vraag

• Onderwerp starter Onderwerp starter cage
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cage

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Hallo ik heb winXP
en gebruik office2000

maar nu het volgende
mijn vader heeft laatst een brief getikt,
maar elke keer als ik nu word opstart, start hij automatisch op met die brief die mijn vader had getikt, maar ik wil gewoon met een lege pagina beginnen. weet iemand waar ik dit kan instellen?!

Groeten,
cage

ik kan mij er maar weinig bij voorstellen omdat Word gestart wordt met een leeg "vel papier" waarvan de instellingen / opmaak bepaald worden door de normal.dot

Mogelijk heeft je vader de normal.dot zodanig bewerkt (EN DAARNA BEWAARD !!!) dat zijn brief nu de normal.dot is geworden. (Maar tsjonge, jonge, dat gaat echt niet vanzelf, hij heeft dan wel even zitten "pieren".....)

In ieder geval, hoe heet dat bestand dat geopend wordt en dan bedoel ik met name de drie letters achter de punt........................... ?

Laatst bewerkt:
waar kan ik dat pcies vinden hoe het bestand heet ik zie boven aan staan: <b>Document 1 </b>
bedoel je dat?!

als je na opening kiest voor "opslaan als", wat voor een extensie (drie letters achter de "punt") kent Word dan aan dat bestand toe ?

Kan het kloppen dat je vader heeft zitten "pionieren" met een sjabloontje en dat 'ie meer heeft gedaan dan alleen Word openen, wat lettertjes en cijfertjes tikken en daarna alleen maar opslaan?

ja ik denk ook dat hij wat heeft lopen klooien met de sjablonen ofzo ja ik zal even snel zien wat voor letters er achter staan!

ja ik denk dat hij heeft lopen klooien emt die sjablonen ja en die extecie die hij aangeeft is .doc gewoon

whatever,

ga naar Start, Zoeken en laat Windows zoeken naar een bestand genaamd "normal.dot".

Als het gevonden is, "surf" naar de lokatie en delete het.
Start Word opnieuw op en je probleem zou over moeten zijn.

ja ik had daar dus al naar gezocht maar hin vind hem niet zegt hij maar ik probeer het nog s

ok,
andere "truc" dan...

laat zoeken naar een bestand genaamd "Normal"
Als dit bestand gevonden wordt (en aan de lokatie kun je zien dat het om een bestand van Office / Word gaat) verplaats het dan eens even naar een andere lokatie. Start Word opnieuw op. Probleem opgelost en Word werkt ook nog goed ? Dan het zojuist verplaatste bestand wissen, of beter nog, bewaar het een week of twee, blijft Word goed werken, delete het dan.

Ik weet niet beter of Word start met de Normal.dot maar ik heb bij mijn pc ook een Normal gevonden, vandaar de suggestie........................

misschien dat dit juist het probleem is want:

ik heb gezocht op normal.dot

maar hij vind die niet hij vind verschillende normals die met office te maken hebben maar allemaal met een andere extencie bijv:

.css
.dib
.inf
.htm

sugesties?!

Vraag verplaatst van diversen naar de office2000 sectie.

Je mag in het vervolg wel iets meer moeite doen om de juiste sectie te vinden ipv je vraag in diversen neerplanten

ik heb het doorgelezen en volgens mij start hij met een verkeerd bestand op en ik heb die .dot file gedownload waar kan ik die file het beste even neerzetten?
welke path?

Geplaatst door m@rio
Vraag verplaatst van diversen naar de office2000 sectie.

Je mag in het vervolg wel iets meer moeite doen om de juiste sectie te vinden ipv je vraag in diversen neerplanten

Sorry Hoor!

Cage,

da's nou net een onderdeel van je probleem!!!!!!!!!!!

Als jij de normal.dot niet kan vinden dan kan je er 100.000 downloaden, je zal 'm toch echt in de plaats moeten zetten van de huidige normal.dot en aangezien je die niet kan vinden.............

en het downloaden van een normal.dot is redelijk nutteloos want als je de huidige normal.dot verwijderd, maakt Word bij het opstarten automatisch een nieuwe aan, m.a.w. zorg dat je die oude opspoort en delete hem.

nou ik zal hem dan even opsporen proberen en als dat niet lukt moet ik even hard zoeken naar mijn office Cd erg bedankt voor je hulp heeft me weer wat verder geholpen bedankt

mvg,
Cage

heb je trouwens mijn suggestie geprobeerd m.b.t. de normal (zonder .dot) ?

ja hoor dat heb ik gedaan maar niets gevonden. ik ben al even aan het aanprutsen of het me lukt dus ja we zien wel of het lukt bedankt voor je hulp!

Ga eens in een map naar extra, mapopties en dan weergave. En zet dan het puntje voor Verborgen mappen en bestanden weergeven.

Zoek dan nogmaals op normal.dot en je zou hem moeten vinden

ja dat had ik al aanstaan en dat hielp ook al niet hij is er gewoon dom weg niet of hij is verranderd van naam maar ik heb gewoon een .dot gedownoad van een andere threat weg en nu wil het ook wel dus dan moet het zo maar bedankt iniedergeval

groeten
cage

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan