Word2007 doc. opslaan op andere locatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Berichten
785
Hallo,
Ik gebruik nog maar pas Office2007Pro maar als ik met Words2007 een doc. maak en wil opslaan kan dit enkel op een vooraf ingestelde/of in te stellen locatie door op het blauwe diskette icoontje te klikken,in de oudere Words kon je bij "bestand" kiezen en steeds een andere/willekeurige locatie selecteren en daar je doc. opslaan wat ik veel gemakkelijker vindt persoonlijk.
Ook als ik een doc. aanpas en wil opslaan vraagt ie ook niet meer om te overschrijven bij gebruik van dat blauwe icoontje.

Kan ik daar nog iets aan veranderen zodat ik telkens de keuze heb om op te slaan waar
ikzelf wil ipv. de standaardlocatie steeds ?

(Zou best wel es kunnen dat mijn werkbalkjes niet allemaal in orde zijn,of staan)
 
Laatst bewerkt:
Je kunt toch op Opslaan als klikken, onder de Office button? Dan mag je je locatie kiezen.

officebutton.gif


Als je deze optie in de "Werkbalk snelle toegang" wilt hebben, klik dan helemaal rechts van deze balk op het pijltje naar beneden, kies voor Meer opdrachten, selecteer Office knop in het dropdown-menu en plaats Opslaan als in het rechter venster.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle reply Jelly,weer wat bijgeleerd,nu lukt het inderdaad wel met de Office knop in "snelle toegang"

Vraag opgelost dus,
TNX
 
Mooi :thumb:. Ik zag die knop toen ik zelf aan 2007 begon over het hoofd. Ik heb voor een week niet eens geweten dat je erop kon klikken :p.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan