word2007 woorden omcirkeld door rood bewegend kader

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik druk het misschien wat ongelukkig uit, maar het volgende is aan de gang. ik heb een tekst gemaakt, die is door aantal mensen bekeken en aangepast. en nu zitten er woorden in, in een bewegend kader van rode streepjes wat is dit en hoe haal ik het weg?
graag info
 
Beste HTil,

Dit zijn "revisie" onderdelen. De mensen die dit document gezien hebben, hebben er wijzigingen in aan gebracht en dit is door Word gezien en is aangepast met een tekst die rood onderstreept en doorgehaald is.

Je kan aangeven of je deze wijzigingen wil doorvoeren of negeren. Dit doe je als volgt:

- Ga naar het tabblad "Controleren" ( "Check" volgens mij in het engels. 6e tab van links )
- Bij het vakje "Wijzigingen" kan je aangeven of je de wijzigingen wil accepteren of negeren.

Ik hoop dat dit iets duidelijk maakt.
 
Beste HTil,

Dit zijn "revisie" onderdelen. De mensen die dit document gezien hebben, hebben er wijzigingen in aan gebracht en dit is door Word gezien en is aangepast met een tekst die rood onderstreept en doorgehaald is.

Je kan aangeven of je deze wijzigingen wil doorvoeren of negeren. Dit doe je als volgt:

- Ga naar het tabblad "Controleren" ( "Check" volgens mij in het engels. 6e tab van links )
- Bij het vakje "Wijzigingen" kan je aangeven of je de wijzigingen wil accepteren of negeren.

Ik hoop dat dit iets duidelijk maakt.

dag marcel,
ik gebruik het onderdeel revisie ook, samen met anderen. dus wat jij beschrijft is niet nieuw. het betreft ook een gereviseerd document. maar dit is heel nieuw een bewegend 'cirkeltje'. dat kan ik niet thuisbrengen. het is ongetwijfeld een restant van de revisie maar ik raak het niet kwijt. wat moet ik ermee?
dank voor je reactie niettemin. maar als je een idee hebt hoor ik het graag
 
Beste HTil

Kan je het reproduceren in een nieuw document? Zo ja zou je anders hier kunnen plaatsen? ( Of een screenshot, dat zou ook het e.e.a. duidelijker kunnen maken. ) Zoals je het beschrijft kan ik me niets anders bedenken wat het nog meer kan zijn.
 
Beste HTil

Kan je het reproduceren in een nieuw document? Zo ja zou je anders hier kunnen plaatsen? ( Of een screenshot, dat zou ook het e.e.a. duidelijker kunnen maken. ) Zoals je het beschrijft kan ik me niets anders bedenken wat het nog meer kan zijn.

ik denk niet dat je veel hebt aan een screenshot. als je er vertrouwelijk mee omgaat wil ik je het document wel per e-mail sturen. maar dat wordt niet eerder dan morgen of zo . en je moet even je e-mail geven
 
Laatst bewerkt:
Beste HTil,

Je kan ook een PM sturen met het document als bijlage. Ik zal zeer vertrouwelijk omgaan met het document ( dat zal geen probleem aangezien ik voor mijn werk zaken zie die ik geheim moet houden. ).

Mocht het toch zo zijn dat je het liever mailt dan hoor ik het graag en dan zal ik je een PM sturen met mijn e-mail adres.
 
Laatst bewerkt:
lukt niet

Beste HTil,

Je kan ook een PM sturen met het document als bijlage. Ik zal zeer vertrouwelijk omgaan met het document ( dat zal geen probleem aangezien ik voor mijn werk zaken zie die ik geheim moet houden. ).

Mocht het toch zo zijn dat je het liever mailt dan hoor ik het graag en dan zal ik je een PM sturen met mijn e-mail adres.

ik heb even je naam aangeklikt. daar staat iets van priveberichten sturen. en e-mails .een privebericht kan niet want ik ben geen lid of zo. ik kan daar wel een e-mail versturen.
bedoel je dat?
 
Beste HTil,

Mijn mailadres is ****.

Ter info: Ik haal het adres weer weg, zodra ik een reactie van TS ontvangen heb.
 
Laatst bewerkt:
Beste HTil,

Die rode rand er om heen betreft de zogenaamde "kolonne rode mieren" ( http://lcinformatica.nl/word/word2.htm ). Zoeken op "kolonne...". Deze meneer heeft het niet kunnen vinden hoe het werkt in Word 2007. Vervolgens heb ik gezocht in de help functie van word 2007. Daar staat het volgende:

U kunt in Office Word 2007 geen tekstanimatie-effecten toepassen. Tekstanimatie-effecten die in een vorige versie van Word op tekst zijn toegepast, kunnen echter in Office Word 2007 worden bekeken.

Maar hier staat ook de oplossing voor het weghalen van dit.

De tekst met animatie verwijderen
Tekstanimatie-effecten zijn stijlen. Dit betekent dat u de opmaak kunt wissen of een andere stijl kunt instellen om teksteffecten te verwijderen.

1. Selecteer de tekst waaruit u de animatie wilt verwijderen.
2. Druk op CTRL+SPATIEBALK om de animatie te verwijderen en terug te keren naar de standaardstijl voor de tekst.

* Bron quotes: Help word 2007

Op deze manier zou het bij jou moeten werken. ( In ieder geval bij mij ).

Veel succes.
 
goede informatie! dank hiervoor

Beste HTil,

Die rode rand er om heen betreft de zogenaamde "kolonne rode mieren" ( http://lcinformatica.nl/word/word2.htm ). Zoeken op "kolonne...". Deze meneer heeft het niet kunnen vinden hoe het werkt in Word 2007. Vervolgens heb ik gezocht in de help functie van word 2007. Daar staat het volgende:



Maar hier staat ook de oplossing voor het weghalen van dit.



* Bron quotes: Help word 2007

Op deze manier zou het bij jou moeten werken. ( In ieder geval bij mij ).

Veel succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan