word2010 lijn verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik gebruik vaak horizontale lijn die je maakt door drie verbindingsstreepjes te typen.
als ik die wel verwijderen gebeurt het regelmatig -niet altijd- dat ik deze dan niet weg kan halen, niet door delete, niet door backspace en ook niet door markeren (krijg dan maar 'kleine markering) en dan verwijderen.
weet iemand hoe dit op te lossen?

alvast dank!
 
dit is wel de meest complete handleiding die ik ooit gezien heb, maar ze blijft wel aan oppervlakte. het zetten van lijnen is geen probleem, maar hoe krijg ik ze weer weg? meestal gaat dat goed maar soms....
toch dank!
wie weet nog een oplossing?
 
word2010 lijn verwijderen

Ah oke die handleiding is inderdaad wel erg goed. Maar jou probleem bestaat nog steed.
Probeer dit eens. Niet goed terugmelden en we kijken verder.

Menu >> Opmaak >> Randen en arcering >> Randen >> Geen

Open eens een blanco word document. Effe oefenenen. Trek eens een lijn. Druk daarna Ctrl + Z tegelijk in en de lijn verdwijnt. Lukt dat.???

Groet manamana
 
Laatst bewerkt:
dit werkte! ik moest wel even zoeken want in word2010 zit het menu anders in elkaar (met een lint).
dank dus.
weet jij overigens ook hoe het kwam dat ik een tijdlang bij het typen van de drie verbindingsstreepjes niet éen maar drie van die lijnen kreeg. Die kreeg ik evenmin weg. Door het document in tweeen te knippen en die weer samen te voegen raakte ik ze pas kwijt!
 
probleem opgelost dus! dank voor degenen die advies gaven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan