Wordbestand openen met documentstructuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

wipi35

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2013
Ik gebruik Office 2007, Home and Student en heb een paar Word-bestanden in die altijd openden met links de documentstructuur, volledig uitgeklapt.
Sinds kort, en ik heb geen idee waarom, verschijnt er links nu een overzicht met de de miniaturen. Het lukt het me niet de oude situatie weer te herstellen, daarom mijn vraag: wat moet ik doen om bij het openen direct weer de documentstructuur te zien.

Geen idee wat je bedoelt; kun je een voorbeeldje posten, of een schermafdruk?

Hierbij 2 screenshots van het links-bovenste deel van het scherm. Het document is geopend in de afdrukweergave.

Bijlagen

• Magical Snap - 2013.12.03 15.00 - 003.jpg
    Magical Snap - 2013.12.03 15.00 - 003.jpg
    71,3 KB · Weergaven: 78
  • Magical Snap - 2013.12.03 15.00 - 002.jpg
    Magical Snap - 2013.12.03 15.00 - 002.jpg
    74,1 KB · Weergaven: 73
Ik gebruik zelf Word 2010, en daar zitten deze opties in de Navigatiebalk. In 2010 kun je de standaard niet wijzigen, en ik kan het ook niet reproduceren, want het Navigatiepaneel opent consequent standaard in de Koppen weergave, maar onthoudt vervolgens de setting voor elk document, en bij het aan-of uitzetten van het navigatiepaneel krijg ik keurig de laatste weergave terug. Ik kan je dus helaas niet helpen. Overigens is het één klikje om de weergave te veranderen, dus ik zou er geen slapeloze nachten voor over hebben ;)

Snap ik; jammer genoeg is het een probleem dat niet zo makkelijk is te reproduceren. Het enige dat je nog zou kunnen proberen is om de normal.dot te verwijderen (of hernoemen, als je hem terug wilt kunnen zetten). Misschien gebeurt daar iets mee.

Je suggestie om eens te kijken naar Normal,dot heeft me op het goede spoor gezet. Er bleek in mijn lijst met Word-documenten namelijk één bestand voor te komen dat per abuis als sjabloon was opgeslagen. Na hernoemen hiervan werkt alles weer zoals ik wilde! :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan