• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Worddocumenten inbouwen in exel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guus81

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2005
Mijn probleemstelling luidt als volgt:

Ik heb een programma gemaakt waarmee je op een invoerblad verscheidene gegevens moet invoerer omtrent nieuw personeel. met een druk op de knop worden nu verscheidene overeenkomsten uitgeprint. Dit is natuurlijk tijdbesparend aangezien ik niet nu elk overeenkomst voor zich hoef aan te passen in een standaard word documentje. Maarrrr...

Het probleem is dat de cellen natuurlijk altijd even groot blijven met als gevolg dat er vaak grote plakken wit midden in de tekst zitten daar waar deze ingevulde cel zit.
Nu is mijn vraag kan ik word documenten intergreren en op deze documenten de formules plaatsen die normaal in de cellen staan, en dit zo doen dat de regels zich aanpassen aan het formaat van de tekst?

Of is er een andere oplossing???

Het programma plus een overeenkomst staat in de bijlage!

Groetjes Guus

Als je naar de help functie in word gaat en hier excel intypt krijg je waarschijnlijk antwoord op je vraag. Je zult waarschijnlijk de documenten aan elkaar moeten koppelen dit kan met een heel document maar ook met een bepaald celbereik.

Het lijkt mij alleen handiger om alles in excel te doen en hierin je documenten op te maken, de witruimte kan je per cel aanpassen.

Hoi,

Ik denk dat de oplossing toch ligt in geïntegreerd gebruik van Word en Excel.
Waar is/zijn je bijlagen?

Teun

Hai,

Het bestand blijkt te groot om te posten, maar als je mij toevoegt op msn of iets dergelijks dan kan ik ze alsnog toesturen...?

guus@quicknet.nl

verstuurd! Sorry voor de late reactie. Ik was een vriend aan het helpen met zijn verhuizing... Moet ook gebeuren he!:8-0:

Guus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan