Wordfeud installeren op mijn Compaq laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrpike

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Berichten
89
Beste allen,
Ik heb een vraag en deze is de volgende:

Ik heb het spel Wordfeud op mijn laptop geinstalleerd onder administrator, en dit draait probleemloos.
Echter kan ik wordfeud niet draaien onder mijn eigen gebruikersaccount.
Op het moment dat ik er op klik ( snelkoppeling op bureaublad) zie ik een zandlopertje draaien voor ca. 5 sec. en vervolgens gebeurt er helemaal niets.:mad:
Wie heeft hier een verklaring voor?
Alvast mijn hartelijk dank.

Rob
 
ik weet misschien de oplossing...

probeer rechtermuisknop eigenschappen compatibilty mode en dan windows xp ;)
 
Dank voor je tip.
Ik heb dit geprobeerd maar helpt niet.

Misschien nog een andere suggestie?

Rob
 
En als je rechtsklikt op het spel en dan uitvoeren als administrator/run as administrator kiest?
 
Als ik dat doet dan springt mijn bureaublad 2-3 sec. op zwart komt daarna terug met voor 3 seconden een zandlopertje en gebeurt er wederom niks
 
Staat er niets in de logs als je zo'n actie onderneemt? Want het is raar dat hij ogenschijnlijk iets probeert, maar er dan zonder melding mee ophoudt....
 
Wordfeud 'draait' niet op een windows PC, niet anders dan met behulp van een Emulator.

Google even op wordfeud voor windows.

hvd
 
Je kunt het programma BlueStacks installeren en daarna het bestand 125wordf.apk downloaden, dat moet je droppen op c:\Program Files\BlueStacks\HD-ApkHandler.exe.

BlueStacks werkt alleen in volledig scherm.
Dit kun je met 'regedit' aanpassen in de sleutel HKLM\SOFTWARE\BlueStacks\Guests\Android\Framebuffer\0
De volgende waarden dien je te veranderen:
* FullScreen, was 2 en wordt 0
* Height instellen op de verticale schermresolutie minus 48 (decimaal)
* Width instellen op de halve horizontale schermresolutie
Dan 'regedit' sluiten en de computer herstarten.

Na het installeren wordt het programma BlueStacks Agent Online elke keer gestart bij het opstarten van de computer. Dit is nodig voor de android netwerkconnectie.
Je kunt de BlueStacksspeler starten en daarna via het Android-menu met Wordfeud beginnen.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan