Wordfeud voor Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrSvennie93

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2011
Berichten
101
Hallo,

Ik heb Wordfeud zojuist op mijn pc geinstalleerd.
Ik heb op me iPod de geupgrade versie. Kan ik er op één of andere manier voor zorgen dat ik daarmee ook Wordfeud op me pc kan upgraden, aangezien ik op hetzelfde Wordfeud account zit?

Mvg,

Sven
 
Wat bedoel je met upgraden? Een nieuwe versie van Wordfeud installeren?
 
Nou je hebt voor Wordfeud op de iPhone/iPod Touch ook een app. En in de app kun je voor een geldbedrag de reclames weghalen. Dat heb ik ook gedaan en nu was ik benieuwd of ik met die upgrade ook de reclames van de Wordfeud-app op Win 8 kan weghalen
 
wordfeud

Het is wel een oude versie van wordfeud maar het werkt wel. Ook samen met iphone en android. De reclame heb ik weggehaald maar de versie is hetzelfde gebleven
 
Heeft u de reclame weggehaald door ervoor te betalen of heeft u het anders gedaan?
Zo ja hoe?

Mvg,

Sven
 
Profiel afbeelding

Profiel afbeelding plaatsen in Wordfeud W8. Na openen WF even met de muis naar rechts of op het scherm naar rechts vegen.
Instellingen openen en change profile picture aan klikken foto zoeken en bevestigen.
 
Profiel afbeelding

Dank je Jan voor de snelle reactie ..maar ben PC nerd en zeker in Windows 8 !
Ik heb va die tegels waar ik wordfeud heb staan ..zo gauw ik daar op klikt opent hij !
En daar is dan het spel en kan ik niks .. ik heb nergens iets van instellingen staan ...althans ik zie het niet !
Zal 2 screens bijsluiten als het lukt !:)

http://i44.tinypic.com/2603lmd.jpg

http://i41.tinypic.com/30sd6xk.jpg

En anders dan maar niet ... word ik ook niet lastig gevallen door vrouwtjes

Groetjes Aad
 
Als je het scherm van Wordfeud (windows 8) voor je hebt moet je aan de rechterkant van het scherm een veegbeweging met je vinger van buiten naar binnen maken. dan verschijnt er een blauwe zij balk met onderaan instellingen daar op tikken en de rest gaat vanzelf
 
Heel hartelijk dank !!

Het is gelukt Jan ...
Maar wat ik zei een PC nerd ... komt nog bij dat ik het pas 2 dagen op PC heb staan en een week met Windows 8 werkt !
Maar nogmaals heel vriendelijk dank !!

Groetjes Aad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan