wordfoutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik heb op een comp office 2003 geinstalleerd. Daarvoor heb ik de vorige versie van alleen WORD weggegooid. Het staat op zo'n voorgeprogrammeerde comp van de aldi ofzo.. De eerste versie van word leverde allerlei foutmeldingen vandaar dat ik 2003 erop heb gezet. Maar nu nog steeds krijg ik (terwijl ik aan het typen ben) een foutmelding, sluit Word af en herstelt vervolgens het document.
Ik heb eerst alle versies van word en office verwijderd via SOFTWARE-verwijderen... daarna of de microsoft site gezocht naar bestandjes waarmee ik resten van office kon verwijderen..
ad-aware, spyboth en regcleaner gedraaid... Office 2003 opnieuw geinstalleerd... Maar nu nog krijg ik dezelfde melding.. ik heb m bijgevoegd.. Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik word er moedeloos van...
thanks

Daan, uit je vraag is niet goed op te maken OF je bij Microsoft bent geslaagd met het zoeken naar, vinden van en downloaden van tools om Office definitief te verwijderen en OF je die tool(s) ook hebt gebruikt.......?

sorry..
nee.. dat is dus niet gelukt.. ik heb daar gezocht op office verwijderen en heb de tools gedownload die voor 2000 en 97 in beeld kwamen.. ik geloof ook eentje voor 2003... maar na die gedraaid te hebben, is het probleem nog niet verholpen en krijg ik eerdergeplaatste melding..

OK, je bent dus bij Microsoft geweest.
Advies: zoek binnen de Helpmij eens op je probleem (het is namelijk al vaker aan de orde geweest) en kijk vooral ook nog eens rustig bij Microsoft, het is namelijk een bekend probleem.
Als je daar de juiste tool(s) vindt en gaat gebruiken dan zou het probleem over moeten zijn. (Ze zijn er namelijk wel die tools) Als je een nieuwe gebruiker zou zijn op de Helpmij dan zou ik voor je gaan zoeken, maar je "klinkt" ervaren genoeg om dat zelf te doen.

Als dat dan toch niet lukt dan is er nog een paardenmiddel:

ga in het register en zoek alle sleutels die naar Office verwijzen. Verwijder die sleutels handmatig.

Maar pas op !!!! Op deze wijze een -kennelijk- niet helemaal verwijderde Officeinstallatie "vermoorden" is niet geheel zonder risico. Je moet er wel zeker van zijn dat de te verwijderen sleutel bij Office hoort!

Een kopietje van het register maken is dan ook zeer zeker aan te bevelen voordat je gaat verwijderen.

Heb je trouwens een oudere versie van Frontpage erbij staan toevallig?

Ik heb eerst een soortgelijke melding gehad na de installatie van Office 2003.
Bij mij waren de foutmeldingen weg na het updaten van Office.

Heb je de updates al binnengehaald?

updates zijn binnengehaald en er is geen Frontpage aanwezig..

Hai Daan, :D

Ai lastige storing...

Indien alleen Word het probleem geeft:

Draai eerst analyse en herstel uit het helpmenu

Dan eventueel:
Ik kan je alleen maar adviseren om alle Normal.dots op te zoeken op jou pc en deze te verwijderen/hernoemen naar Normal.old en vervolgens daarna in het register de Datasleutel van Word te hernoemen.

In het register is 2003 Word versie 11.0

Hier heb ik het wat uitgebreider uitgelegd:
http://office.webforums.nl/forum/viewtopic.php?t=5389

Veel succes!
Ps draai ook even schijfopruiming en ruim alle tempfiles op. :thumb:

misschien stomme vraag, maar hoe maak je ook alweer een kopie van je register?

Dit doe je met behulp van de Registereditor. Je start deze door te klikken op "Start" en daarna op "Uitvoeren". Typ hier "REGEDIT" en bevestig met "OK" .Selecteer in het menu "BESTAND" de optie "exporteren" klik op "ALLES" geef de plaats aan waar de gegevens moeten worden opgeslagen en klik op "OPSLAAN".

Register herstellen.

Een reservekopie van het register laat zich in geval van nood weer net zo gemakkelijk terugzetten. Hiervoor kies je in het menu "BESTAND" de optie "Registerbestand importeren" Selecteer nu een eerder opgeslagen registerkopie. Door middel van een klik op "Openen" wordt het gehele register weer geimporteerd.

Laatst bewerkt:
en als de pc niet meer opstart door een gemaakte fout? dan kun je veilig opstarten en terugzetten?

laat zich in geval van nood weer net zo gemakkelijk terugzetten

met misschien speciale aandacht voor het door jou zelf gebruikte woord "veilig" :

de veilige modus is er ook nog en daar kun je de locatie ook benaderen (waar de backup staat) en als zelfs de F8 niet meer wil, dan kun je middels een bootdisk nog de hdd benaderen.

Even voor de zekerheid, je hebt het over een ALDI pc, daar staat standaard Works op, heb je deze compleet verwijderd?? Office versies werken namelijk niet echt samen met Works, dus of het één of de ander, samen gaat niet goed komen.

Hai Daan, :D

Ik hoop dat je wel eerst de andere tips/opties hebt uitgeprobeerd alvorens de data-sleutel te hernoemen?

See yah! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan