Ik heb op een comp office 2003 geinstalleerd. Daarvoor heb ik de vorige versie van alleen WORD weggegooid. Het staat op zo'n voorgeprogrammeerde comp van de aldi ofzo.. De eerste versie van word leverde allerlei foutmeldingen vandaar dat ik 2003 erop heb gezet. Maar nu nog steeds krijg ik (terwijl ik aan het typen ben) een foutmelding, sluit Word af en herstelt vervolgens het document.
Ik heb eerst alle versies van word en office verwijderd via SOFTWARE-verwijderen... daarna of de microsoft site gezocht naar bestandjes waarmee ik resten van office kon verwijderen..
ad-aware, spyboth en regcleaner gedraaid... Office 2003 opnieuw geinstalleerd... Maar nu nog krijg ik dezelfde melding.. ik heb m bijgevoegd.. Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik word er moedeloos van...
thanks
Ik heb eerst alle versies van word en office verwijderd via SOFTWARE-verwijderen... daarna of de microsoft site gezocht naar bestandjes waarmee ik resten van office kon verwijderen..
ad-aware, spyboth en regcleaner gedraaid... Office 2003 opnieuw geinstalleerd... Maar nu nog krijg ik dezelfde melding.. ik heb m bijgevoegd.. Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik word er moedeloos van...
thanks